محمد علی بهشتی گفت: گروه های جهادی، اقتصاد مقاومتی را بین مردم به شکل عملیاتی تبیین می‌کنند تا بتوانندبه آبادانی و توسعه رفاه معیشتی مردم مناطق محروم کمک کنند.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۳۶
|
۰۷ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۸

محمد علی بهشتی مسوول گروه جهادی سلام در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: اهمیت به کیفی سازی در زمینه‌های مختلف فرهنگی و اقتصادی مردم مناطق محروم یکی از اهداف گروه های جهادی است.

وی با بیان اینکه گروه‌های جهادی اقتصاد مقاومتی را عملیاتی می‌‌کنند افزود: گروه جهادی سلام در مناطق محروم استان‌های اصفهان و فارس فعالیت جهادی خود را انجام می‌دهد، و مبنای اقتصاد مقاومتی را در زمره اصلی فعالیت خود دانسته و در برخی فعالیت‌های کشت و صنعت کوچک اعم از کشت گوجه فرنگی، گیاهان دارویی و پرورش دام خدماتی را برای مردم انجام داده است.

بهشتی خاطر نشان کرد: گروه های جهادی، آموزه های اقتصاد مقاومتی را بین مردم به شکل عملیاتی تبیین می‌کنند تا از این طریق مردم در مناطق محروم بتوانند کارآفرینی کرده و درآمدزایی داشته باشند تا به آبادانی و توسعه رفاه معیشتی مردم مناطق محروم کمک کنند تا مردم بومی بتوانند روی پای خودشان بایستند و معیشت اقتصادی خود را بدون انتظار از دولتمردان تامین کنند.

وی در خاتمه افزود: گروه جهادی سلام از سال 87 فعالیت خود را آغاز کرده است و این گروه دارای 130 نفر از دانشجویان و طلبه‌هایی است که با تخصص‌های مختلف گرد هم آمده تا به جای گزارش آماری مسوولان در ابعاد فرهنگی، جهادی، اقتصادی مردم مناطق محروم را کمک کنند و چند سالی است که بنا به فرمایشات رهبری معظم اقتصاد مقاومتی را عملیاتی می‌کنند.

ارسال نظرات