همزمان با هفته اول بازگشایی مدارس و گرامیداشت هفته دفاع مقدس کلنگ‌زنی ساخت یک باب مدرسه شش کلاسه در شهر جنگل شهرستان رشتخوار به زمین خورد.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۲۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در اولین هفته از شروع ماه مهربانی و بازگشایی مدارس و همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم کلنگ  زنی ساخت یک باب مدرسه در بخش جنگل شهرستان رشتخوار با حضور مسئولین محلی و مردم به زمین خورد.

محمد قاسم‌پور، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در ابتدای این مراسم ضمن تبریک ماه مهر و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان گفت: در اولین روزهای شروع ماه مهر و مهربانی با مشارکت حسین مومنی، خیر نیک اندیشی از اهالی شهر جنگل کلنگ زنی احداث یک باب مدرسه شش کلاسه در شهر جنگل به زمین زده شد.

قاسم پور همچنین در ادامه افزود: با توجه به جمعیت دانش آموزی شهر جنگل و نیاز به فضای آموزشی و پرورشی مناسب پیش‌بینی ارتقا افزایش زیربنای مدرسه مذکور به صورت طبقات فوقانی انجام خواهد شد.

محمد قاسم پور در ادامه از فعالیت این خیر نیک اندیش تا پایان تکمیل این مدرسه خبر داد و اظهار داشت: این خیر نیک اندیش علاوه بر مشارکت در ساخت مدرسه، هزینه تعمیرات و تجهیزات این آموزشگاه را تا پایان عمر تقبل نموده است.

وی ضمن تقدیر از اقدام ماندگار و الهی این خیر، نگاه به مدرسه سازی و مدرسه یاری را در شهر جنگل دارای پیشینه  دانست و اظهار امیدواری نمود که این حرکت ارزشمند و صدقه جاریه روز به روز نهادینه تر و مستحکم تر شود.

در ادامه این مراسم خالقداد عرب فرماندار شهرستان رشتخوار ضمن تبریک شروع ماه مهر و گرامی داشت هفته دفاع مقدس و تشکر از اقدام این خیر نیک اندیش، حرکت صورت گرفته را یک اقدام خدایی و معنوی عنوان کرد و تصریح نمود: این اقدام صورت گرفته برای سالیان دراز خدمتی بزرگ به تعلیم و تربیت در شهرستان رشتخوار محسوب می شود که نتایج حاصل از آن نه تنها برای منطقه جنگل بلکه برای استان و کشور با تربیت و آموزش نیروهای کارآمد و بااخلاق خواهد بود.

خالقداد عرب توجه اولویت دار و همکاری عمومی و مستمر با آموزش و پرورش را مورد تاکید قرار داد و پیشرفت فرهنگی و حرکت صحیح فرهنگی را لازمه تمام پیشرفت ها خواند و آموزش و پرورش را در تحقق این مهم نهادی سرنوشت ساز اعلام کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها