دبیر بنیاد بین‌المللی غدیر استان بوشهر گفت: برگزاری یادواره شهدا نباید به قصه‌گویی و بیان سرگذشت‌ها منتهی شود بلکه باید پیام و هدف شهدا و ایثارگران در جامعه نهادینه و به نسل‌ جوان و فرزندان و مسؤولان آینده نظام منتقل شود.
کد خبر: ۸۷۵۳۱۰۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۷

به خبرگزاری بسیج از تنگستان، حسین کارگر صبح امروز در یادواره شهید محله شهید نعمت‌الله تهمتن و در جمع بسیجیان روستای باغک جنوبی گفت: امروز می‌بینیم در حالی که مقام معظم رهبری بیش از صدها بار تهاجم فرهنگی و شبیخون فرهنگی را در بیان و کلام خود مطرح می‌کنند اما توجه لازم به امر ایشان وجود ندارد.

وی گفت: دشمنان با صدها شبکه ماهواره‌ای و سایت‌های اینترنتی و شبکه‌های اجتماعی متعدد به جنگ با ارزش‌های دینی ما آمده‌اند و یکی یکی آن‌ها را از ما می‌گیرند.

کارگر گفت: دشمن می‌خواهد عنصر دین را از ملت ایران بگیرد و اگر این‌گونه شود ملت ایران هرگز دفاع نخواهد کرد و تسلیم محض دشمن می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از ابتدا انقلاب تاکنون دشمن دست از جنگ با ما بر نداشته است و این نبرد مستمر ادامه خواهد داشت و قطع نخواهد شد.

فرمانده ناوتیپ امیرالمومنین در دوران دفاع مقدس گفت: اگر شهدا و آینده خود را دوست دارید و می‌خواهید از ناموس و خانه خود دفاع کنید و در دنیا صاحب قدرت باشید باید دشمن را بشناسید و بدانید غافل شدن مساوی با شکست است.

وی افزود: با بی‌سوادی و نداشتن علم کافی و با تنبلی هرگز نمی‌شود به جنگ دشمن کنونی رفت.

کارگر ادامه داد: باید مقاومت و مبارزه و تجهیز به فناوری جدید را در دستور کار قرار دهیم تا روز به‌روز بر قدرت و ابهت ما افزوده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: اگر دشمن را بشناسیم و مطیع ولایت‌فقیه باشیم و به وعده‌های الهی اعتماد کرده و باخدا ارتباط قوی داشته باشیم به‌طور قطع خداوند ما را یاری خواهد کرد و پیروز میدان خواهیم بود.

در ادامه همرزم شهید تهمتن حاج عباس نیری خاطراتی از این شهید والامقام را بیان کرد.



انتهای پیام/

ارسال نظرات