خبرهای داغ:
کارشناس مسائل سیاسی خطاب به دولت های اسلامی گفت: ما یک حرف زده‌ایم و بارها گفته‌ایم که اگر می‌خواهید به توان خویش تکیه داشته باشید و همانند انقلاب اسلامی باشید باید دست خود را ازآستین آمریکا بیرون بکشید.
کد خبر: ۸۷۵۳۰۲۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، مهدی مزگی نژاد در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در سربیشه ضمن گرامی داشت یاد و نام شهداء بخصوص شهدای منا اظهارداشت: استکبار جهانی با حمایت از صدام جنگ هشت سال دفاع مقدس را علیه ایران بوجود آورد.

وی با اشاره به اینکه ما در جنگ تحمیلی با 47 کشور جهان با حمایت آمریکای جنایتکاردر جنگ بودیم، گفت: دشمن فکر می کرد این انقلاب بعد از گذشت چند سال از بین خواهدرفت.

مزگی نژاد گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای پیروزی تا کنون مشکلات بسیاری داشته وروبرو بوده است و این انقلاب بر پایه مردم و ولی فقیه بنا شده است.

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه صدام می‌خواست تهران را یک هفته‌ای فتح کند، افزود: بعد از مدتی در چند سال اخیر برای اینکه جنایت های آنها فاش نشود را به جرم کشتن 60 نفر بیگناه در روستایی اعدام کردند.

مزگی نژاد با اشاره به اینکه حقوق بشر و تروریست همه اینها بهانه هایی بیش نیست، گفت:آنها به دنبال ضربه زدن به اصل انقلاب اسلامی هستند.

وی با بیان اینکه امروز در فضای جهان اسلام و مسلمین خیلی از افراد به هر طرف که باد بورزد حرکت می کنند، گفت: این افراد مسائل جهان اسلام ومسلمین برای آنها اهمیتی ندارد به دنبال نوکری اجانب و استکبار جهانی اند.

وی با بیان اینکه این افراد چگونگی اداره جامعه اسلامی را نمی‌دانند، افزود: آنها تنها به منافع اربابان خود فکرمی کنند و به استکبار جهانی توجه دارند.

این کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه انقلاب اسلامی پس از 37 سال در دنیا نمونه و الگوی تمام مسلمین در دنیا است، گفت: این انقلاب مورد حمایت مسلمین می باشد ولی دولت های آنها هیچ گاه با انقلاب اسلامی نبوده و نخواهند بود.

وی خطاب به دولت های اسلامی متذکرشد: ما یک حرف زده‌ایم و بارها گفته‌ایم که اگر می‌خواهید به توان خویش تکیه داشته باشید و همانند انقلاب اسلامی باشید باید دست خود را ازآستین آمریکا بیرون بکشید.

این کارشناس سیاسی با بیان اینکه جریان نفوذ از ابتدای دین اسلام در بین مسلمین وجود داشته است؛افزود: پیامبر(ص) در طی 23سال که رهبری جامعه را برعهده داشت سختی ها ی فراوانی کشید که در آخرین حج پیامبر (ص) خداوند به پیامبر دستور می دهد امام علی(ع) را به عنوان جانشین خویش معرفی کند .

مزگی نژاد با اشاره به اینکه خداوند در قرآن کریم وعده حفظ اسلام را داده وآن را حفظ کرده است، گفت: اما مهم است که ما چقدر در صحنه باشیم و از اسلام و انقلاب حمایت و دفاع کنیم.

مزگی نژاد گفت: امروز استکبار جهانی با وجود آوردن فرقه های مختلفی مانند داعش سعی در اسلام هراسی دارد.

وی با اشاره به جنایات گروه داعش عنوان کرد: گروه های داعشی سر خبرنگار چینی را می برند وآیه جهاد می خوانند ودر فضای مجازی پخش می کنند آنها می خواهندکه این اسلام آمریکایی باشد.

کارشناس سیاسی با بیان اینکه اگر باید بصیرت داشته باشیم و خود و انقلاب خود را بشناسیم خواهیم توانست از انقلاب و اسلام پاسداری کنیم، این از خواسته های امام خامنه ای(حفظه الله( از ما می باشد.

در همایش پیشکسوتان جهاد و شهادت در شهرستان سربیشه جمعی از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس و تعدادی از مسئولین ادارات که در مسجد علی ابن ابیطالب (ع) حضور داشتند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها