رییس بسیج عشایری در گفتگو با «بسیج»:
سردار محمدی گفت: مرحله نهایی مسابقات تیراندازی بسیج عشایر امروز 6 مهرماه مصادف با آخرین روز از هفته دفاع مقدس در شهرکرد از استان چهارمحال و بختیاری درحال برگزاری است.
کد خبر: ۸۷۵۳۰۱۷
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷

سردار محمدی، رییس بسیج عشایری سازمان بسیج مستضعفین در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به برگزاری مسابقات سراسری تیراندازی بسیجیان عشایری گفت: در راستای نقش آفرینی بسیج جامعه عشایری در عرصه های سپاهی و امنیتی همه ساله مسابقات تیراندازی بسیجیان عشایری در سطح نواحی و حوزه های مقاومت و مراکز استان ها برگزاری می شود.

وی در مورد زمان و محل برگزاری این رقابت عنوان کرد: امسال این توفیق را داشتیم مراحل شهرستانی و استانی این رقابت ها را پست سر بگذاریم و مرحله نهایی آن امروز 6 مهرماه مصادف با آخرین روز از هفته دفاع مقدس در شهرکرد از استان چهارمحال و بختیاری برگزار کنیم.

سردار محمدی خاطرنشان کرد: در این مرحله منتخبین از اقوام آذری، کرد، لر، ترکمن، بلوچ و فارس با هدف ارتقای سطح مهارت ها و توانمندی افراد حضور دارند تا متجلی وحدت مذاهب مختلف در کنار هم باشیم. گفتنی است، ازهر استان سه نفر برگزیده حضور دارند . در پایان به نفرات اول تا پنج هدایایی اهدا می شود.


ارسال نظرات