بوشهرـ فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: دفاع از ولایت فقیه و احیای امر به معروف و نهی از منکر دارای بیشترین فراوانی در وصیت‌نامه شهدای دوران دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۹۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، عبدالرضا دشتی شب گذشته در یادواره زنان شهید شهرستان بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس، دفاع از عزت و شرف کشور و اسلام بود، دفاعی که اقشار مختلف جامعه از جان خود گذشتند.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر اظهار کرد: در دفاع مقدس جوانانی در دامان مادرانی پاکدامن برای دفاع از این آب و خاک و به خصوص دفاع از اسلام بیرون آمدند و عزت و سربلندی برای ایران اسلامی به ارمغان آوردند.

وی ادامه داد: حمله صدام به ایران به پشتوانه همه کشورهای ابرقدرت جهان در حالی بود که نیروهای ایران ساماندهی نشده بودند و ارتش هیچ ارتباطی با دنیا نداشت، فرزندان مادران با حضور به موقع حماسه‌ای عظیم را خلق کردند.

دشتی با بیان اینکه وظیفه داریم پیام شهیدان را در جامعه تبیین کنیم، تصریح کرد: دفاع از ولایت فقیه و احیای امر به معروف و نهی از منکر دارای بیشترین فراوانی در وصیت‌نامه شهدای دوران دفاع مقدس است.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر ابراز کرد: در امر ولایت فقیه باید گوش به فرمان مقام معظم رهبری باشیم، در امر به معروف شهدا می‌گویند سیاهی چادر زنان از سرخی خون من رنگین‌تر است، اگر خواهران به این مورد عمل کنند در آخرت شرمنده شهدا نخواهند بود.

دشتی خاطرنشان کرد: برخی از آقایان در کشور در برخی از صحبت‌های خود طرح می‌کنند که باید مانند ژاپن و آلمان باشیم و فقط در موضوع علم حرکت کنیم، مقام معظم رهبری در پاسخ به این حرف‌ها گفتند تمام قدرت ما در توان دفاعی است.

فرمانده سپاه مالک اشتر شهرستان بوشهر گفت: بسیاری از افراد خبیث می‌خواهند تا نام شهدا و خاطرات دوران دفاع مقدس از ذهن‌ها حذف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات