خبرهای داغ:
علیرضا سیفی
به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد
به مناسبت هفته دفاع مقدس مراسم یادبود شهدای امدادگر در هشت سال دفاع مقدس در جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۷۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، محمد ولی زاده سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان خوسف در این مراسم که صبح امروز برگزار شد ضمن عرض خیرمقدم به مسئولین،هفته دفاع مقدس را فرصتی برای بازخوانی و مرور خاطرات تلخ و شیرین آن روزگار برشمرد و گفت: همه ما از هر قوم و قبیله  و دین و مذهب ،مدیون خون سرخ شهدا،مجروحیت جانبازان،صبر و استقامت آزادگان،حماسه آفرینی رزمندگان و بزرگواری خانواده های آنان هستیم.

 ولی زاده  بیان داشت: ما در جنگ به مردم جهان و خصوصا مردم منطقه نشان دادیم که علیه تمامی قدرت ها و ابرقدرت ها می توانیم سالیان سال از کشورمان دفاع کنیم.

وی در بیان اهمیت این هفته افزود:هفته دفاع مقدس یعنی به هنگام اسارت در دست دشمن، از اهداف و آرزو ها دست نکشیدن و با شجاعت از خمینی کبیر دفاع کردن و شعار مرگ بر صدام را سر دادن.

 ولی زاده با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در خصوص تبدیل جنگ سخت به جنگ نرم گفت: اگر در روزی با صدای شکیک اولین گلوله دنیا متوجه شروع جنگ می شد اما الان گاهی وقت ها با تیر خلاصی هم بعضی ها متوجه جنگ نمی شوند و این جنگ را باور ندارند.

وی اظهار داشت: در جنگ تحمیلی هجوم در فضایی پر از ترس و دلهره همراه بود اما اکنون هجوم در فضایی بزک شده و زیبا انجام می شود.

سرپرست جمعیت هلال احمر خوسف بیان داشت: امروز دشمن در صدد است تا با وسایل و امکانات مجهزتری باز ضربه ای به ملت ایران و جوانان عزیز وارد کند که انشاا.. با هوشیاری مردم عزیزمان از این امتحان نیز پیروز بیرون آمده و شرمنده خون شهدا نخواهیم شد.

سرپرست فرمانداری شهرستان خوسف نیز در این مراسم با اشاره به رشادت و فداکاری شهدای گرانقدر و رزمندگان اسلام در 8سال دفاع مقدس ،انقلاب را امانتی دانست که امروز به دست مار رسیده و گفت: ما باید از فداکاری رزمندگان درس گرفته و در زندگی  و خدمت گذاری به مردم  آن را اجرایی کنیم.

علیرضا فاطمی در ادامه تاکید کرد: اگر روحیه رزمندگان در 8سال دفاع مقدس اکنون هم در مسئولین ما وجود داشت قطعا بیشتر مشکلات ما حل می شد.

وی با انتقاد از کسانی که همواره دم از شهدا میزنند و لی به وصایای آنان عمل نمی کنند افزود: بیشتر ما امروز خاطرات شهدا را میخوانیم ولی به آن عمل نمی کنیم وهمین مسئله باعث فاصله گرفتن ما از شهدا می شود.

گفتنی است، بیان خاطره توسط برادر بسیجی مهدی نوفرستی و مداحی توسط برادر پور موسوی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

شایان ذکر است، در پایان حاضرین از نمایشگاه فداکاری های رزمندگان امدادگر در دفاع مقدس بازدید کردند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها