نماینده مجلس در گفتگو با «بسیج»:

سرانه بیکاری در کردستان بالاست

مرادی گفت: متأسفانه با توجه به اینکه استان کردستان از مناطق محروم کشور است و سرانه بیکاری بالا است اما مسئولین بی توجه هستند.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۶۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۳

منصور مرادی، نماینده مردم کردستان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج، با اشاره به لزوم محرومیت زدایی و رسیدگی مسئولین به مناطق محروم گفت: عملکرد مسئولین در رسیدگی به مناطق محروم مناسب نیست بنده به عنوان نماینده مردم مریوان از استان محروم کردستان هستم و متأسفانه آن چه که مسئولین قول دادند در حد قابل قبولی اجرا نشد و جای این سوال وجود دارد که چرا ما باید مناطق محروم داشته باشیم و مدیران تا انجا که شایسته مردم در مناطق محروم است قدم برنداشته اند.

یکی از مشکلات اساسی مردم در استان کردستان بحث جاده ها است ما بخش هایی در این استان داریم که حتی یک متر آسفالت ندارد. 12 سال پروژه جاده مریوان و سنندج درحال اجرا است و هنوز مسئولین بودجه مناسب برای اتمام آن اختصاص نداده اند.

این نماینده مجلس عنوان کرد: عدم تخصیص آب سدها به زمین های زراعی استان، عدم وجود صنایع تبدیلی برای ارزش افزوده دادن به محصولات کشاورزی از دیگر معضلات استان است.یکی از مشکلات کشاورزان عدم فروش محصولات باغ های انگور و سایر میوه ها است و موردها و محرومیت های زیادی که از خدمات بهداشتی گرفته تا خدمات رفاهی که در این استان وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: متأسفانه با توجه به اینکه استان کردستان از مناطق محروم کشور است و سرانه بیکاری بالا است اما مسئولین بی توجه هستند.


ارسال نظرات
آخرین اخبار