خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قزوین گفت:
مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قزوین اذعان کرد: افزایش بصیرت در میان جوانان مهم‌ترین هدف از برگزاری برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۴۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۸

فیضی مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، به مناسبت هفته دفاع مقدس و اهمیت گرامیداشت دوران دفاع مقدس اظهار کرد: رزمندگان هشت سال دفاع مقدس با جان‌فشانی‌های بسیار و گذشتن از جان خود توانستند رویای دست‌نیافتنی پیروزی را به حقیقتی شیرین تبدیل نمایند.

وی اضافه کرد: انقلاب ما هر روز قدرتمندتر شده و ما باید همواره یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و هفته دفاع مقدس را زنده نگه داشته و از رشادت‌های رزمندگان و شهدا تقدیر نماییم.

این مسئول ضمن اشاره به یادواره شهدا که فردا صبح در تالار شهر شهرستان البرز برگزار خواهد شد تبیین کرد: برگزاری یادواره شهدا، تجلیل از ایثارگران و خانواده‌های شهدا، برگزاری نشست‌های بصیرتی و خاطره‌گویی برخی از برنامه‌های سازمان بسیج کارمندان در ادارات و سازمان‌های مختلف است.

مسئول سازمان بسیج کارمندان سپاه قزوین در خاتمه به بیان اهداف این سازمان از برنامه‌های خود اشاره کرد و گفت: افزایش بصیرت در میان جوانان، آشنایی با دشمن و اهداف استکباری آن‌ها و رفع شبهات ایجاد شده در جامعه از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه‌ها می‌باشد.

1102/ت20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها