خبرهای داغ:

پایگاه بسیج کارمندی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اندیمشک افتتاح شد

به گزارش روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اندیمشک پایگاه مقاومت بسیج کارمندی اداره ی کتابخانه های عمومی شهرستان اندیمشک با حضور جانشین سپاه اندیمشک، مسئول بسیج ادارات، مسئولین اداری و تنی چند از رزمندگان بسیجی دوران دفاع مقدس در محل این اداره افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۳۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۹
مسلم میرزاوند رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اندیمشک ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و سالروز حماسه ۶ مهر ۵۹ مردم شهید پرور اندیمشک در ” جسر نادری ” که موجب خنثی شدن نقشه عراق برای قطع ارتباط استان خوزستان با دیگر مناطق کشور گردید افزود: امروز نیاز به روحیه بسیج و بسیجی گری در حوزه های مختلف احساس می شود و مجموعه کتابخانه های عمومی با تشخیص صحیح و به موقع دغدغه ها و آسیب های فرهنگی پیش روی اقشار جامعه و تبلیغ، تبیین و گفتمان سازی مباحث و مسائل روز جوانان و خانواده ها از جمله نشر ارزش های دفاع مقدس، امر به معروف و نهی از منکر، الگوی سبک زندگی ایرانی اسلامی و رشد اخلاق و فضیلت های اسلامی در محیط کار و بین همکاران و اعضای کتابخانه های عمومی گام بردارد.
سرگرد پاسدار احسان کریم پور جانشین فرماندهی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان اندیمشک در این مراسم با گرامیداشت حماسه دلاوران دفاع مقدس و سالروز شکست حصر آبادان گفت: ایجاد بسیج لبیک به فرمان امام بود و آن حماسه ها و جانفشانی هایی که همه ملت اعم از زن و مرد و پیر و جوان انجام دادند ناشی از این روحیه بود.
کریم پور افزود امسال در نظر داریم تا کنگره سرداران و یکهزار شهید شهرستان اندیمشک نسبت به سال های گذشته با شکوه تر برگزار گردد که در همین راستا چاپ کتاب هایی در مورد زندگینامه و خاطرات شهدای شهرستان اندیمشک در دستور کار است.
در ادامه جلسه مصطفی اسکندری از اعضای شورای شهر و از رزمندگان با سابقه دوران دفاع مقدس گفت: بسیج و تفکر بسیجی یک فرهنگ است و تلاش برای گسترش این فرهنگ جای کار زیادی دارد که باید از این فرصت ها استفاده کرد.
اسکندری ادامه داد امروز فضای مجازی پهنه وسیعی برای فعالیت ایجاد کرده و کتابخانه های عمومی باید در این راستا نیز گام بردارند.
گفتنی است پایگاه مقاومت بسیج اداره کتابخانه های عمومی شهرستان اندیمشک بعد از پایگاه مقاوت بسیج  اداره کل کتابخانه های عمومی، دومین پایگاه در بین ادارات کتابخانه های عمومی شهرستان های استان خوزستان است که تمامی از کتابداران و کارکنان کتابخانه های عمومی شهرستان اندیمشک عضو آن می باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها