خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین:
مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین اذعان کرد: جمهوری اسلامی پرچمدار جبهه مقاومت در سراسر جهان است.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۱۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۹

حجت‌الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین، در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قزوین، در ارتباط با تاثیر دوران دفاع مقدس در جامعه امروز اظهار کرد: کشور ایران از نظر امنیتی شاید اولین کشور در جهان باشد و این را مدیون رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس هستیم.

وی با بیان حدیثی از امام صادق(ع) اضافه کرد: صحت و سلامتی و امنیت دو نعمت گرانبها و مجهولی هستند که تنها با نبودشان می‌توان به اهمیت آن‌ها پی برد.

این مسئول امنیت را مهم‌ترین مولفه در جامعه دانسته و تشریح کرد: اگر در جامعه امنیت نباشد، هیچ چیز دیگری وجود نداشته و جامعه را هرج و مرج فرا خواهد گرفت.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین ادامه داد: امنیت کشور به راحتی به دست نیامده و خون‌های بسیاری در این راه ریخته شده است لذا ما باید قدر آن را دانسته و به‌راحتی امنیت کشورمان را به مخاطره نیندازیم.

مصطفایی با اشاره به شهدای مدافع حرم تبیین کرد: کشور ایران امروز هم شهیدان بسیاری را برای دفاع از حرم اهل بیت و حمایت از مظلومین دیگر کشورها تقدیم کرده و این بیان‌کننده آمادگی ایران برای کمک به مظلومان در اقصی نقاط کشور است.

وی از جمهوری اسلامی به‌عنوان پرچمدار جبهه مقاومت یاد کرد و گفت: جمهوری اسلامی پرچمدار جبهه مقاومت و سردار سلیمانی فرمانده این جبهه در سراسر جهان است.

این مسئول ضمن بیان دلیل اهمیت دوران دفاع مقدس خاطرنشان کرد: دفاع مقدس از آن جهت مقدس است که خون شهیدان بسیاری برای دفاع از ناموس، وطن و میهنمان ریخته شده است.

مسئول سازمان بسیج طلاب سپاه قزوین در خاتمه با معرفی آزادگان و جانبازان به عنوان سند زنده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: ما باید رشادت‌های این عزیزان را به نسل‌های بعد منتقل کرده و همواره قدردان زحمات شهیدان، آزادگان و جانبازان باشیم.

1102/ت30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها