شهردار سنندج گفت: با هدف ارتقاء حضور معلولین و جانبازان در سطح شهر، یک دستگاه اتوبوس برای جابجایی آنها مناسب‌سازی و تجهیز شده است.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۱۶
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۰:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، منوچهر فخری در نخستین مراسم گردهمایی بزرگ معلولین که در مجتمع فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شهرداری به منظور حضور فعال معلولین در سطح شهر بحث مناسب‌سازی معابر است.

وی خاطرنشان کرد: با هدف رفاه حال و همچنین ارتقاء حضور معلولین در سطح شهر، اقدام لازم برای استفاده این قشر از ناوگان حمل و نقل عمومی فراهم شده است.

وی از اختصاص یک دستگاه اتوبوس ویژه تردد معلولین در سطح شهر خبر داد و گفت: این وسیله نقلیه با حمایت سازمان اتوبوسرانی تهران مناسب‌سازی شده است.

وی نصب بالابر برای انتقال معلولین و همچنین نصب میله و کمربند را از جمله اقدامات شهرداری سنندج در خصوص تجهیز و مناسب‌سازی این اتوبوس عنوان کرد و ابراز امیدواری کرد، راه‌اندازی این اتوبوس بتواند بستر را برای خدمات‌رسانی به معلولین و جانبازان شهر سنندج فراهم سازد.

وی در خصوص نحوه تردد این اتوبوس در سطح شهر نیز گفت: جلسه‌ای با هدف تصمیم‌گیری برای نحوه استفاده معلولین و همچنین تردد این اتوبوس در سطح شهر با سازمان بهزیستی استان برگزار کرده‌ایم.

شهردار سنندج با بیان اینکه قطعا یک دستگاه اتوبوس جوابگوی نیاز معلولین نیست، گفت: در آینده نزدیک 5 دستگاه اتوبوس دیگر برای تردد معلولین تجهیز و مناسب‌سازی خواهد شد.

گفتنی است؛ در پایان نخستین گردهمایی معلولین، از خدمات شهردار سنندج بواسطه مناسب‌سازی معابر با اهداء لوح تقدیر و تندیس تجلیل شد.

ارسال نظرات