با حضور فرمانده سپاه کردستان صورت گرفت

برگزاری یادواره سردار شهید سعید توفیقی و شهدای محور نران

یادواره سردار شهید سعید توفیقی و 52 شهید محور نران با حضور فرمانده سپاه کردستان و مسؤولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۰۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، یادواره سردار شهید سعید توفیقی و 52 شهید 39 روستای محور نران با حضور فرمانده سپاه کردستان و مسؤولان استانی و شهرستانی در مسجد روستای نران شهرستان سنندج برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان سنندج در این یادواره، اظهار داشت: براساس تصمیم کمیته روستایی ستاد گرامیداشت هفته دفاع مقدس، برگزاری این یادواره مصوب شد.

عبدالحسین یوسفی اضافه کرد: محور نران 39 روستا را در بر می‌گیرد که 52 شهید را تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

به گفته وی، امروز روحیه شهامت و شجاعت رزمندگان و شهدای دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب اسلامی در مسؤولان کنونی برای خدمت به مردم ساری و جاری است.

یوسفی تصریح کرد: شهدا با اهدای خون خود و رزمندگان با ایثارگری و از خودگذشتگی دین خود را به نظام و ملت ادا کردند و امروز وظیفه مسؤولان است که با ارائه خدمت صادقانه دین خود را ادا کنند.

مسؤول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان نیز در این برنامه، ضمن تقدیر از سپاه کردستان و خانواده‌های شاهد و حضور مردم در این مراسم معنوی، اظهار داشت: انقلاب ما نشأت گرفته از انقلاب امام حسین(ع) است و بهمن دلیل بود که رزمندگان ما جان خود را در راه دین اسلام و ارزش‌های نظام در طبق اخلاص گذاشتند.

حجت‌الاسلام علی دوستی‌نژاد افزود: تا زمانی که روحیه بسیجی در ملت ایران وجود داشته باشد، کسی اجازه و قدرت تعدی و تجاوز به ایران را نخواهد داشت.

وی تصریح کرد: متأسفانه امروز سران عربستان و آل سعود با ایران به عنوان کشوری که ناجی ملت‌های مظلوم جهان بوده، سر جنگ راه انداخته است و باید این را بداند که اگر فرمانده کل قوا دستور بدهند، در کمتر از چند ساعت جز دو شهر مقدس، همه عربستان را با خاک یکسان خواهند کرد.

ارسال نظرات