مسؤول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز:

بانوان با تأسی از حضرت زینب(ع) حجاب اسلامی را گسترش دهند

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه سقز گفت: باید بانوان جامعه اسلامی ما با تاسی از حضرت زینب در این جهان پر آشوب و پر از بدحجابی در راستای ترویج حجاب اسلامی در منطقه خود کوشا باشند.
کد خبر: ۸۷۵۲۹۰۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام سیدقاسم هاشم‌پور در یادواره شهدای زن حوزه شهید سمیه شهرستان سقز که در سالن جوانان بسیج سپاه برگزار شد، اظهار کرد: شهیدان زن در ایران اسلامی نمونه بارز یک زن مسلمان هستند.

وی ادامه داد: زنان در کشور ما همواره پیرو آموزه‌های دینی و بزرگان دین بوده‌اند و این ارادت خود را در سال‌های دفاع مقدس در پشت جبهه‌ها با کمک به رزمندگان اسلام نشان دادند.

هاشم‌پور افزود: در کشورهای غربی به عنوان یک کالا به زن نگاه می‌شود و این در حالی است که در ایران اسلامی زنان در جایگاه واقعی خود قرار دارند و در پست‌های مدیریتی نیز خدمت می‌کنند.

این مسؤول با اشاره به اینکه، امروز دشمنان می‌خواهند از طریق‌های مختلف به ویژه با بهره‌گیری از فضای مجازی به درون خانواده‌های ما نفوذ کنند که در این راستا بانوان مسلمان کشورمان باید هوشیارانه با موضع برخورد و فرزندان خود را هوشیار کنند.

هاشم‌پور گفت: شهیدان زن در استان کردستان با خلوص نیت جان خود را فدای انقلاب کردند و شهیده خاور رشیدی به عنوان شهید شاخص شهرستان شناخته شده است و در راه انقلاب مجاهدت‌های زیادی از خود نشان داد.

وی ادامه داد: باید بانوان جامعه اسلامی ما با تاسی از حضرت زینب در این جهان پر آشوب و پر از بدحجابی در راستای ترویج حجاب اسلامی در منطقه خود کوشا باشند.

در پایان این مراسم، با اهدای لوح سپاس و هدایا از دو خانواده شهید زن شهرستان سقز شهیده خاور رشیدی و خدیجه شاه‌محمدی تقدیر شد.

شهرستان سقز برای پاسداری از کیان اسلامی 2 هزار شهید، جانباز و آزاد سرفراز تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که 39 نفر از این شهیدان، شهیده زن در این شهرستان هستند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار