مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان:

مدیریت بحران هنر مدیران موفق است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان با اشاره به اینکه در صورت نبود اعتبارات و امکانات کافی باید با مدیریت بحران هنر مدیریتی را به اثبات رساند، گفت: مدیریت بحران هنر مدیران موفق است.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۸۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، حجت‌الاسلام مختار کرمی در جلسه شورای مدیران ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان کردستان اظهار کرد: همه ما روحانیون بدون توجه به استخدامیمان موظف به انجام رسالت طلبگی به عنوان یک مبلغ دینی هستیم و باید در این زمینه عال و کوشا باشیم.

وی با اشاره به اینکه مدیریت بحران در صورت نبود امکانات و اعتبارات کافی هنر مدیریتی است، افزود: هنر یک مدیرآن است که بدون اعتبارات نیز بتواند فعالیت کند تا مدیریت خود را به اثبات برساند.

این مسؤول خاطرنشان کرد: داشتن مدیریت تعاملی با سایر ارگان‌ها نیز می‌تواند در پیشبرد اهداف دینی و فرهنگی تبلیغات اسلامی را یاری کند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان همچنین به لزوم توجه به برنامه‌های ایام محرم‌الحرام اشاره کرد و گفت: باتوجه به در پیش بودن ایام محرم‌الحرام روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان باید برنامه‌های مناسبت و در خور شان این ایام را برنامه‌ریزی و اجرا کنند.

کرمی اضافه کرد: اعزام مبلغین متخصص و ویژه به برنامه‌های ایام محرم، توجه به ترویج امر به معروف و نهی از منکر، برگزاری کارگاه آموزشی ویژه هیئات مذهبی، پرهیز از خرافات و کاهش آسیب‌های اجتماعی و استفاده از ظرفیت دانشگاه‌ها در ایام محرم‌الحرام از جمله مواردی است که باید مورد توجه روسای ادارات تبلیغات اسلامی شهرتسان‌های استان قرار گیرد.

وی کاهش آسیب‌های اجتماعی را نیز امری موثر برشمرد و گفت: باید به منظور کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه فعالیت و برنامه‌های مختلف در حوزه‌هایی مانند حجاب و عفاف و امر به معروف و نهی از منکر را که در راستای این مهم است در طول سال در سطح شهرهای استان به ویژه در حاشیه شهرها برگزار کنیم.

این مسؤول خواستار توجه روسای شهرستان‌ها به تدوین گزارشات لازم در خصوص فعالیت‌های انجام شده پرداخت و گفت: ملاک ارزیابی مرکز، پاسخگویی به موقع به مکاتبات و نامه‌های ارسالی است و روسا نباید از این مهم غافل شوند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان در پایان اضافه کرد: اجرای برنامه‌های موفق و موثر در حوزه فرهنگی نیازمند مطالعه دقیق و انجام کارهای نو و جدید است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار