خبرهای داغ:
سخنگوی تیپ ناصر صلاح‌الدین شاخه نظامی کمیته‌های مقاومت مردمی فلسطین بعد از رونمایی از یک موشک جدید با برد بلند تاکید کرد که رژیم صهیونیستی را به لرزه در می‌آوریم و این رژیم منتظر اقدامات غافلگیرکننده ما باشد.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۸۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، شبکه المیادین دوشنبه شب مراسم رونمائی از این موشک جدید با نام « ابوعطایا» و مراحل ساخت و شلیک آن را که در شهر رفح فلسطین برگزار شد، پخش کرد.

 

سخنگوی تیپ ناصر صلاح الدین در گفت وگو با این شبکه تاکید کرد که فلسطینی ها برای نابود کردن تاسیسات حیاتی و راهبردی رژیم اسرائیل آماده می شوند.

 

این موشک جدید که ساخت داخل فلسطین است می تواند همه موسسه ها و تاسیسات حیاتی رژیم صهیونیستی را هدف بگیرد و نابود کند.

 

یک عضو شورای نظامی این تیپ هم که خواست نامش فاش نشود، گفت: مقاومت فلسطین موفقیت هایی را رقم زده است که ارتش های منظم کشورها نتوانسته اند.

 

وی افزود: تیپ ناصر صلاح الدین به آموزش ها و توسعه سلاح ها و افزایش توان خود به ویژه در عرصه موشکی ادامه می دهد.

 

این عضو شورای نظامی تیپ ناصر صلاح الدین تاکید کرد: از همه کسانی که به مقاومت با پول ، سلاح و اعلام مواضع کمک می کنند، قدردانی می کنیم.

 

سخنگوی این تیپ هم که خود را « ابوعطایا » معرفی کرد، گفت: دستگاه امنیتی و اطلاعاتی تیپ ناصر صلاح الدین ضربه سختی با کسب دستاوردهای ویژه در چارچوب مقاومت فلسطین به دستگاه امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل وارد کرده است.

 

وی افزود: تیپ ناصر صلاح الدین و دیگر گروه های مقاومت در غزه توانسته اند سلاح های خود را توسعه دهند و با وجود محاصره اسرائیلی به سلاح های پیشرفته دست یابند.

 

ابوعطایا خاطرنشان کرد: گروه های مقاومت فلسطین از جمله تیپ ناصر صلاح الدین برای جنگ آینده با اسرائیل و شکستن محاصره نوار غزه آماده می شوند.

 

تیپ ناصر صلاح الدین شاخه نظامی کمیته های مقاومت مردمی فلسطین است که « جمال ابو سمهدانی» معروف به « ابوعطایا» بعداز پایان تحصیلاتش در « مهندسی نظامی» در آلمان آن را بنیان کرده است.

 

فعالیت کمیته های مقاومت مردمی فلسطین هم از انتفاضه دوم در سال 2000 میلادی شروع شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها