مدیرعامل شرکت نفت کردستان گفت: در راستای مقابله با قاچاق سوخت، کارت سوخت 86 دستگاه کامیون ترانزیتی در استان مسدود شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۷۸
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فریدون یاسمی در هفتمین جلسه شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان در سنندج، اظهار کرد: در راستای مقابله با قاچاق سوخت، کارت سوخت 86 دستگاه کامیون ترانزیتی در استان را مسدود کرده‌ایم.

وی از اضافه کردن 2 نفر نیرو حراست به منظور مقابله با قاچاق کالا و ارز خبر داد و گفت: در همین راستا طی هفته گذشته 6 نفر را اخراج کرده‌ایم.

مدیرعامل شرکت نفت کردستان خاطرنشان کرد: با نصب سیستم دیجیتالی، قاچاق سوخت در استان به حداقل رسیده و در حال حاضر تعداد محدودی گالن به دست در مرز اقدام به قاچاق سوخت می‌کنند که برخورد با آنها در حیطه کار شرکت نفت نیست.

یاسمی همچنین از اعمال جریمه 50 میلیون تومانی برای پیمانکارانی که به نحوی به امر قاچاق سوخت مبادرت کرده بودند در استان خبر داد و افزود: متاسفانه اصلی‌ترین مشکل ما در بحث قاچاق سوخت فضای بازی است که در مرز باشماق وجود دارد و گالن بدست‌ها در این محل بعد از گذشت ترانزیت از مرحله اداری اقدام به جاسازی گالن‌های سوخت در بین سایر کالاها می‌کنند.

وی در زمینه فروش نفت زیر قیمت بازار به مرزنشینان در شعاع 20 کیلومتری در شهرستان‌های مرزی استان، گفت: در طول یک ماه گذشته 8 میلیون و 300 هزار لیتر سوخت در قالب این طرح به مرزنشینان استان فروخته شده است.

ارسال نظرات