رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از انجام 335 گشت مشترک برای مقابله با قاچاق کالا و ارز در این استان خبر داد و گفت: 170 پرونده برای متخلفین تشکیل شده است.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۶۹
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، محمد دره‌وزمی در هفتمین جلسه شورای مبارزه با قاچاق کالا و ارز کردستان در سنندج، اظهار کرد: 335 گشت مشترک برای مقابله با قاچاق کالا و ارز در استان انجام و در همین راستا 170 پرونده برای متخلفین تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه گشت مشترکی در روزهای آینده در خاص لوازم بهداشتی و غذایی در سطح استان انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: اولویت ما در بحث مبارزه با قاچاق کالا و ارز مواد خوراکی و بهداشتی است و اقدامات و طرح‌های مختلفی نیز در این راستا اجرا خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان از آمادگی سازمان صنعت، معدن و تجارت برای حضور در برنامه‌های مختلف به منظور روشن‌گری در مورد مضرات قاچاق خبر داد و افزود: پیگیری‌های لازم در این رابطه انجام گرفته، اما تاکنون درخواستی برای حضور کارشناسان ما انجام نگرفته است.

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور پیشگیری از مصرف این مواد برنامه‌های آموزشی مختلفی برگزار شد.

لهونی خاطرنشان کرد: یک برنامه در مورد طلای استاندارد در استان تدوین شده که تا کنون از طریق صدا و سیما پخش نشده است و امیدواریم دستورات لازم برای پخش این کلیپ انجام شود.

ارسال نظرات