فرمانده سپاه بیجار گفت: عدم برخورد جدی با حقوق‌های نجومی خیانت به شهداست و در برخورد با آنها نباید دچار روزمرگی شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۴۳
|
۰۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۵

به گزارش خبرگزای بسیج از کردستان، حسن عسکری در مراسم یادواره شهدای مدافعان حرم که در حسینیه این شهر و با حضور مداح و جانباز مدافع حرم "حمید عبداللهی" برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی اظهار کرد: این روزها مدافعان حرم جانشان را برای دفاع از حریم اهل بیت (ع) و حریم اسلام در مقابله با کفر و الحاد و تکفیر و نفاق در طبق اخلاص گذاشته و در پاسداری از اسلام ناب محمدی رشادت آفرینی می‌کنند.

وی به توفیقات ایران در دوران دفاع مقدس اشاره و عامل اصلی موفقیت رزمندگان اسلام را ایمان های راسخ و قلب‌های مالامال از عشق به خداوند و خلوص نیت رزمندگان و فرماندهان آن دوران بیان کرد.

عسکری ادامه داد: در دوران هشت سال دفاع مقدس زمانی که تمامی جهان را کفر فرا گرفته بود و قدرت‌های جهان علیه ایران صف آرایی کرده بودند این خلوص نیت رزمندگان و فرماندهان جنگ بود که موجب پیروزی ایران اسلامی شد.

این مسؤول گفت: بیشتر فرماندهان دوران هشت سال دفاع مقدس هیچ گونه دوره آموزش نظامی گری را طی نکرده بودند، اما با وجود سن کم توانستند با صلابت هر چه تمام تر جنگ را فرماندهی و اداره کنند.

فرمانده سپاه بیجار گفت: فرماندهان و رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس در تمامی عملیات ها از جمله بدر و خیبر با سربلندی پیروز شدند و امروز بر ما واجب است دنباله رو راه این شهدا باشیم.

عسکری با اشاره به دریافت حقوق‌های نجومی توسط برخی افراد بیان کرد: متأسفانه تاکنون هیچ برخوردی با این افراد نشده و این جای تأسف دارد.

وی ادامه داد: بر خلاف فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند نباید برخورد روزمرگی با این چنین افراد داشت، اما در عمل می‌بینیم در برخورد با این افراد دچار روزمرگی شدند که این خیانت به خون مطر شهداست.

تفکر دوران مقدس کشور را در مسیر توسعه قرار خواهد داد

این مسؤول به امنیت پایدار کشور اشاره کرد و گفت: امنیتی که با گذشت 28 سال از دوران دفاع مقدس پایدار باقی مانده است جز با رشادت های شهیدان به دست نمی‌آید.

به گفته عسکری، امروز نیز اقتدار نیروهای مسلح ایران اسلامی موجب شده که هیچ کشوری جرأت نزدیک شدن به خاک کشورمان را نداشته باشد.

وی عنوان کرد: تفکر دوران دفاع مقدس کشور را در مسیر توسعه و سعادت بیش از پیش قرار خواهد داد.

به گفته فرمانده سپاه بیجار، امروز تفکر جهادی تنها راه نجات کشور از تنگناهای مالی و غیره است.

ارسال نظرات