گروه جهادی شهید " فرید فرید نیا " به منظور تعمیر و بازسازی منازل منطقه محروم ملاشیه شهرستان اهواز اقدام به کار جهادی نمودند.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۰۱
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۸
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، سرهنگ " حبیبی " فرمانده ناحیه امام حسین (ع) اهواز با تشكر از گروه های جهادی در ارائه خدمات رسانی به محرومان، افزود: بالاترين خدمت در دين مقدس اسلام خدمت به محرومان و نيازمندان است.

وی اظهار كرد: دو خصلت از بالاترين خصلت‌هاست؛ ايمان به خداوند باري تعالی و ديگری نفع رساندن و كمك كردن به ديگران به ويژه محرومان و نيازمندان جامعه است.

وي خطاب به جوانان شركت‌كننده دراين اردو، تصريح كرد: كار شما جوانان در اين مناطق محروم بسيار با ارزش و خداپسندانه است و بايد از خداوند بخواهيم تا عمرمان را در مسير خدمت به بندگان خدا صرف كنيم.

 سرهنگ "حبیبی " در پايان گروه‌های جهادی را يك ظرفيت بسيار خوب جهت خدمت‌رسانی به مناطق محروم دانست و خاطرنشان كرد: اردوهای جهادی بسیج هم يك ظرفيت تربيتی و هم يك ظرفيت خدماتی است.

فرمانده حوزه 5 شهری با اشاره به لزوم برنامه ریزی و شناسایی دقیق مناطق محروم در اردوهای جهادی اظهار داشت: گروه جهادی شهید "فرید نیا " خدمت رسانی در اردوهای جهادی را با توجه به اولویت های منطقه هدف، برنامه ریزی می کند و در این مسیر تمام تلاش های خود را به کار می بندد. این تمرکز در یک منطقه برای چند سال متوالی باعث تقویت فعالیتهای ما می شود.

د رادامه سرگرد "عبیداوی " از مسئولین گروه جهادی با اشاره به ظرفیت اشتغالزایی موجود در روستاها بیان کرد: بهتر است که گروه های جهادی تلاش خود را در راستای ترویج طرح های اقتصاد مقاومتی در روستاها به کار گیرند و از ظرفیت و پتانسیل موجود در روستاها استفاده کنند و با آموزش هرچه بیشتر روستاییان توسط کارشناسان اقتصاد مقاومتی به بالندگی اقتصادی روستاها کمک کنند.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات