فرمانده ناحیه ساوجبلاغ به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: می توان با توکل بر خدا و تبعیت از ولایت فقیه در مقابل نظام سلطه ایستاد.
کد خبر: ۸۷۵۲۸۰۰
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۶
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس ؛سرهنگ پاسدار " علی لشگری"  فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ  در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ملت ایران به جهانیان ثابت کرده است که بادست خالی، توکل بر خدا، معنویت و تبعیت از ولایت فقیه میتوان در مقابل ابر قدرت ها و نظام سلطه ایستاد.   
سرهنگ "علی لشگری"  افزود: وقتی انقلاب اسلامی متولد شد، دشمنان انقلاب از همان روزهای ابتدایی انقلاب برای رویارویی با این انقلاب نوپا از هر حربه ای برای زمین زدن آن استفاده کردند ولی رزمندگان اسلام با مقاومت جانانه خود در مقابل نظام سلطه ایستادند.  
فرمانده سپاه ناحیه ساوجبلاغ شاخصه بارز شهدا را تبعیت از ولایت فقیه دانست و گفت: عامل اصلی موفقیت شهیدان و رزمندگان ما در گرو همین امر بوده است.   
وی در پایان خاطر نشان کرد: مشکل ما با آمریکا بر سر مرز و خاک نیست بلکه مشکل ما هویتی است و تا این مشکل وجود دارد ما هیچگاه با آمریکا به توافق نخواهیم رسید. 

ارسال نظرات