نیروهای مسلح و بسیجیان استان کرمانشاه بمناسبت 31 شهریوروهفته دفاع مقدس رژه رفتند و اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند.
کد خبر: ۸۷۵۲۷۹۸
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴
به گزارش سرویس بسیج مساجد ومحلات خبرگزاری بسیج،  نیروهای مسلح و بسیجیان استان کرمانشاه بمناسبت 31 شهریور و آغازهفته دفاع مقدس رژه رفتند و اقتدار و صلابت خود را به نمایش گذاشتند.

در مراسم"  آیت الله مصطفی علما " نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمانشاه سخنرانی نمود و تصریح کرد: امروز فرهنگ ایستادگی و مقاومت و فرهنگ حق در دنیا مطرح است و ارتش و سپاه ما دنیا و ارتش های دنیا و مقاومت ها را دگرگون کرده و به آنان درس دادند که چگونه باید ایستادگی کرد و ایثار و فداکاری به خرج داد تا کلمه حق و توحید پا بر جا بماند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه تصریح کرد: اگر این ۸ سال دفاع مقدس نبود بسیاری از مفاهیم تفسیر نشده و انقلاب به دنیا صادر نمی شد.

" آیت الله علما " دفاع مقدس را نماد مقاومت و ایستادگی و فهم و درک ولایت فقیه دانست و گفت: روز گذشته مقام معظم رهبری در فرمایشات خود به نکته بسیار عمیق و حائز اهمیتی اشاره فرموده و گفتند که «جوهره و حقیقت غدیر یک مسئله است و لکن الگوی حاکمیت و حکومت و کسی که می خواهد در راس قرار گیرد، علی (ع) است.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: ۸ سال دفاع مقدس نیز برای ما یک شاخص است که باید به آن توجه داشته باشیم.

" آیت الله علما " گفت: روزی که رهبر معظم انقلاب با فرماندهان سپاه ملاقات داشت فرمود از ابزار قدرت و دفاع نرم این است که امروز ایران و انقلاب، آمریکا را در نزد عالم و چشمان اهل عالم بی اعتماد کرده است.

وی تصریح کرد: امروز احدی حاضر نیست به سخن و مواضع و سیاست آمریکا اطمینان کند و این ضربه مهلکی است که نظام و انقلاب به آمریکا زد.

" علما " با تاکید بر لزوم هوشیاری و بیداری در مقابل دشمنان، گفت: در مشروطیت ۷۰ تا ۸۰ سال کشور را به عقب انداختند و این به خاطر اعتماد به سفارت انگلیس بود.

امام جمعه کرمانشاه اظهار داشت: امروز همه باید بیدار و مراقب باشیم و از نظام و ولایت فقیه و انقلاب پاسداری و مراقبت کنیم.

وی با تاکید بر اینکه باید تفکر و عمل انقلابی داشته باشیم، افزود: باید دائما در بیداری و هوشیاری و دشمن شناسی باشیم.

" آیت الله علما " در پایان گفت: امروز ارتش و سپاه و بسیج و نیروی انتظامی ما صاحب ایمان ، فکر و خلاقیت و ابتکارند و امروز غرب از خلاقیت سپاه و ارتش ناراحت و عصبانی است.

انتهای پیام/گ

 

ارسال نظرات