خبرهای داغ:
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه دنیا می داند که جمهوری اسلامی ایران از وجود یک رهبر هوشیار و با تدبیر برخوردار است، ‌افزود: مقام معظم رهبری چه در زمانی که در مسند ریاست جمهوری بودند و چه در مقطع فعلی که رهبری ملت ایران را بر عهده دارند همواره اتاق فکری را در موضوعات مختلف تشکیل دادند به گونه ای که این موضوع سبب شده است تا ساختارهای نظام از یک نظم کامل و کافی برخوردار باشد تا تحریمها هیچ تاثیری درکشورمان نگذارد.
کد خبر: ۸۷۵۲۷۶۵
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷
به گزارش خبرگزاری بسیج، ابوالفضل حسن بیگی نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه دولتمردان آمریکایی اعمال تحریم ها بر ایران را فلج کننده می دانستند اما ایران با وجود تحریمها توانست آنها را دور بزند و زمینه شکوفایی کشور را در بخشهای مختلف فراهم کند، اظهار کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی آمریکایی ها همواره در زمینه های مختلف ایران را مورد تحریم قرار داند به گونه ای که در آن مقطع زمانی با توجه به اینکه دلار پول رایج جهان محسوب می شد ضررهای بسیاری از این موضوع نصیب کشورمان شد.

وی افزود: آمریکایی ها در آن مقطع زمانی در تلاش بودند تا با اعمال فشار بر این نسبت به دخل و تصرف در اموال کشورمان وارد عمل شوند تا انقلاب ایران را با شکست مواجه کنند موضوعی که هیچ گاه تحقق عینی و عملی پیدا نکرد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی  با بیان اینکه در گذشته مجموعه  فعالیت های اقتصادی دنیا بر اساس دلار صورت می گرفت، تأکید کرد: دولتمردان آمریکایی احساس می کردند با تحریم هایی که انجام می دهند می توانند پولهای ایران را بلوکه و جلوی مبادلات کشورمان را بگیرند غافل از اینکه به کارگیری استراتژی های مقابله کننده ایران از این نبرد سربلند بیرون آورد.

نماینده مردم دامغان در مجلس تصریح کرد: آمریکا در چندین مرحله پس از پیروزی انقلاب اسلامی با طرح مواردی چون حمایت از صدام در جنگ علیه ایران و تشدید تحریمها بخصوص از دولت هشتم به بعد درصدد بود که ضربات مهلکی را به ایران وارد کند اما درایت و هوشیاری امام خمینی (ره) در آن مقطع و مقام معظم رهبری در ادوار بعدی سبب شد که دولتمردان آمریکایی به اهداف خود دست پیدا نکنند.

حسن بیگی خاطر نشان کرد: امروز همه دنیا این نکته را به آمریکا گوشزد می کنند که سیاست تحریم این کشور علیه ایران شکست خورده است وآنها نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

وی با اشاره به روشهای جدید مقابله با آمریکا و تحریمهای این کشور علیه ایران اظهارکرد: زمانی که جمهوری اسلامی ایران پیشرفتهای خود در عرصه موشکی، هسته ای،‌ دفاعی و بحث نانو را به دنیا نشان داد آمریکایی ها و همپیمانان آنها به خوبی متوجه شدند که مقابله با ایران با اعمال تحریمها راه به جایی نخواهد برد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با اشاره به همکاری مقتدرانه ایران در جنگ 33 روزه و مسائلی از این قبیل در منطقه  خاطر نشان کرد: جمهوری اسلامی ایران با اتخاذ راهبردهای متعدد در داخل و خارج از کشور نشان داد که سیاست آمریکایی‌ها در قبال اینکه دولتها در ایران تصمیم گیرنده اصلی هستند نادرست است و آنها از قدرت مردم و رهبری انقلاب غافل شدند.

نماینده مردم دامغان در مجلس افزود: اقدام آمریکایی ها در تشدید تحریمها علیه ایران به خصوص پس از انقلاب اسلامی و تلاش آنها برای ایجاد کودتا در ایران در فتنه سال 88 به خوبی نشان داد که تمامی راهکارهای سیاسی و اقتصادی مقامات این کشور برای مقابله با ایران به شکست منجر شده است و حتی اظهارات نتانیاهو نخست وزیر رژیم غاصب صهیونیستی پیرامون اینکه پیشرفت ایران نابودی اسرائیل را نزدیک تر خواهد کرد به خوبی بیانگر افزایش قدرت ایران در جهان است.

حسن بیگی با بیان اینکه دنیا می داند که جمهوری اسلامی ایران از وجود یک رهبر هوشیار و با تدبیر برخوردار است، ‌افزود: مقام معظم رهبری چه در زمانی که در مسند ریاست جمهوری بودند و چه در مقطع فعلی که رهبری ملت ایران را بر عهده دارند همواره اتاق فکری را در موضوعات مختلف تشکیل دادند به گونه ای که این موضوع سبب شده است تا ساختارهای نظام از یک نظم کامل و کافی برخوردار باشد تا تحریمها هیچ تاثیری درکشورمان نگذارد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی  تصریح کرد: زمانی که غربی ها و بخصوص دولتمردان آمریکایی تحریمهای اقتصادی علیه ایران را افزایش دادند از این موضوع غافل بودند که اتاق فکرهای متشکل از نخبگان ایرانی راهکاری گوناگونی را برای مقابله با این تحریم‌ها تعبیه کرده است و آنها را به دولتها ارائه می دهد تا در روند پیشرفت و توسعه کشورمان خللی ایجاد نشود.

نماینده مردم دامغان در مجلس گفت: غربی ها و در رأس آن آمریکایی ها در طی سالهای اخیر به خوبی فهمیده اند که نمی توانند با تحریمها ایران را از توسعه بازدارند لذا اتخاذ هر گونه راهکار سیاسی و اقتصادی از سوی آنها فایده ای ندارد زیرا متد و روشهایی که توسط مقام معظم رهبری به مسئولین ارائه می شود به خوبی نقشه راه مناسبی را برای مقابله با توطئه های دشمنان فراهم کرده است.

حسن بیگی تاکید کرد: مقام معظم رهبری با هدایت اتاق های فکری کشورمان در زمینه های مختلف سبب شدند که زمینه های رونق و توسعه کشورمان علی رغم وجود تحریمها فراهم شود که این موضوع درایت و هوشیاری ایشان را در اشراف به مسائل ایران، منطقه و جهان به خوبی اثبات می کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها