نمایشگاه رزمی فرهنگی "از ری تا آسمان" به مدت 20شب از اول مهرماه از ساعت 18 الی 23 پذیرای عموم مردم جهت بازدید در بزرگراه امام علی(علیه السلام) جنوب به شمال جاده معدن ارتفاعات بی بی شهربانو می باشد.
کد خبر: ۸۷۵۲۷۰۹
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵

خبرگزاری بسیج؛  به گزارش خبرنگار بسیج جامعه زنان ناحیه مقاومت حضرت عبدالعظیم الحسنی(علیه السلام)، هادی بادلی جانشین ناحیه مقاومت بسیج حضرت عبدالعظیم الحسنی(علیه السلام) بیان کرد:حسب فرمایش مقام معظم رهبری و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، سپاه ناحیه حضرت عبدالعظیم الحسنی(علیه السلام) طبق سنوات گذشته، این نمایش رزمی فرهنگی "از ری تا آسمان" را همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سال جاری برگزار می نماید.

وی در ادامه گفت: این نمایش تلفیقی از تاریخ اسلام و دفاع مقدس است که به مدت 20شب از اول مهرماه از ساعت 18 الی 23 پذیرای عموم مردم جهت بازدید در بزرگراه امام علی(علیه السلام) جنوب به شمال جاده معدن ارتفاعات بی بی شهربانو می باشد.

هادی بادلی اظهار داشت: این مجموعه در وسعتی به مساحت 5هکتار از اول تیرماه شروع به بازسازی شده و مدت 3ماه با همکاری سپاه حضرت سیدالشهداء(علیه السلام)، فرمانداری شهرستان ری، شهرداری منطقه20، اداره صنعت و معدن، اتاق اصناف و عموم دستگاه های اجرایی شهرستان و پشتیبانی شهردار محترم تهران به بهره برداری رسیده است.

وی ادامه داد: این نمایشگاه دارای 30غرفه فرهنگی شامل: تربیت دینی و غیردینی، ازدواج اسلامی، ناجیان بی نفس، مهاجرین الی الله، من حجاب را دوست دارم و... می باشد.
ارسال نظرات