خبرهای داغ:
معاون امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا

دشمن به دنبال خدشه دار کردن اراده ملی است

سردار ایزدی در یادواره شهدای ورزشکار گلپایگان اظهار کرد: در رابطه با مشکلاتی که دشمن میخواهد در نظام به وجود بیاورد هر کس در هر مسئولیتی قرار دارد باید با امر به معروف و نهی از منکر در عرصه های سیاسی و امنیتی و غیره اثر گذار باشد.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۹۲
|
۰۶ مهر ۱۳۹۵ - ۰۶:۵۴

به گزارش خبرنگار بسیج از گلپایگان،معاون امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا گفت: ما باید بدانیم همان طور که کشور و انقلاب هر روزه در حال پیشرفت و قدرت گرفتن است، دشمن نیز در مقابل بیدار و مشغول توطئه و ترفند است.

سردار ایزدی در یادواره شهدای ورزشکار گلپایگان اظهار کرد: دشمن با خدشه دار کردن اراده ملی به دنبال تزلزل در زیر ساخت های اساسی کشور است.

رئیس هیات امنای رزمندگان غرب و شمال غرب کشور با بیان مسئولیت هر فرد و اثرگذاری او در حمایت از انقلاب تصریح کرد: ما باید مثل هشت سال دفاع مقدس به صورت مردمی توطئه های دشمن را نقش بر آب کنیم.

وی افزود: در رابطه به مشکلاتی که دشمن می خواهد در نظام به وجود بیاورد هر کس در هر مسئولیتی قرار دارد باید با امر به معروف و نهی از منکر در عرصه های سیاسی و امنیتی و غیره اثر گذار باشد.

معاون امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: تلاش های ما در جهت ارتقاء جمهوری اسلامی و پشتیبانی از از ارزشهای انقلاب کارساز و تعیین کننده است.

سردار ایزدی با بیان خیزش های صورت گرفته در اطراف کشور و کرانه های دور یاداور شد: ما میبینیم که چگونه داوطلبین از کشورهای مختلف برای اعتلای کلمه لاالله الا الله تلاش می کنند و به شهادت می رسند.

رئیس هیات امنای رزمندگان غرب و شمال غرب کشور در ادامه گفت: ما باید همراهی داشته باشیم با مدافعینی که تضمین کننده امنیت ما در کشور هستند و هر روزه در اثر اقدامات ضد بشری گروه های تکفیری که منشاء آن امپریالیسم جهانی و امریکا و انگلیس می باشد به شهادت می رسند.

وی با تاکید به بالا بردن بصیرت در جامعه ورزشکاران و لزوم همراهی ورزش با بینش صحیح اذعان کرد: این انقلاب با تکیه بر انسان های توانا و بصیر توانست به موفقیت برسد.

سردار ایزدی گفت: اگر بخواهیم جلو توطئه های دشمن را بگیریم باید با هوشیاری و بیداری هر کس در هر کجا به وظیفه خود که امر به معروف و نهی از منکر است عمل کند.

وی در پایان افزود: همه باید در جهت روشن کردن مردم و روشن کردن توطئه های دشمن تلاش کنیم.

ارسال نظرات