سرهنگ داورزنی گفت: اگر در بین خانواده ها رشادت های شهیدان را در 8 سال دفاع مقدس بازگو میکردیم، فرهنگ شهدا را به صورت صحیح بیان میکردیم، بعد از 38 سال مشکلی درمسئله حجاب به وجود نمی آمد وبرهمه ی آحاد وظیفه است که در خصوص این امرمهم اهتمام بورزند.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۲۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛  گردهمایی سیاسی باحضور پایوران (برادر و خواهر)، به همت معاونت های سیاسی ناحیه امام رضا(ع) در سالن جلسات ناحیه امام رضا(ع) برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ داورزنی جانشین معاونت سیاسی سپاه ضمن تبریک سی هشتمین سالگرد هفته دفاع مقدس اظهار داشت: درهیچ برهه ای از زمان نبایدرشادت های دلیر مردان بی ادعا در 8 سال دفاع مقدس را به فراموشی سپرد.

وی افزود: بعداز پیروزی انقلاب اسلامی، سپاه وارتش سازماندهی واستحکام خوبی نداشت، لذا انگیزه اصلی عراقی ها جهت حمله به ایران را دوره اولیه انقلاب بود که هنوز درکشور سازمانها تشکیل نشده بود و تمام باور غربی ها وعراقی ها این بود که با شروع جنگ علیه ایران ظرف مدت یک هفته شهر های ایران را تصرف خواهند کرد و به پایتخت خواهند رسیداما نبرد سه روزه 8 سال به طول انجامید.

جانشین معاونت سیاسی سپاه با اشاره به نامگذاری دوران "دفاع مقدس" در 8 سال جنگ تحمیلی علیه ایران گفت: دلیل نامگذاری آن این است که ما جنگ را شروع نکردیم بلکه جنگ بر کشور ایران از سوی دشمن تحمیل شد.

سرهنگ داورزنی عنوان کرد: اگر در بین خانواده ها، رشادت های شهیدان را در 8 سال دفاع مقدس بازگو میکردیم، فرهنگ شهدا را به صورت صحیح بیان میکردیم، بعد از 38 سال مشکلی درمسئله حجاب به وجود نمی آمد وبرهمه ی آحاد وظیفه است که در خصوص این امرمهم اهتمام بورزند.

وی در پایان تثبیت اقتدار جمهوری اسلامی ایران را از دستاوردهای 8 سال دفاع مقدس دانست و افزود: انقلابی گری و جهاد کبیره از نیاز های امروز کشور است.

خبرنگار بسیجی: محمد کولیوند

ارسال نظرات