خبرهای داغ:
رئیس سازمان بسیج عشایر کشور:

اقتصاد مقاومتی راه حل مناسب رفع مشکلات اقتصادی کشور است

سردار محمدی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی راه حل مناسب حل مشکلات اقتصادی کشور است، گفت: بعضی‌ها مواظب باشند بی‌راهه نروند و در این راستا محکم و استوار بایستند.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۱۵
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار علی‌پاشا محمدی عصر امروز در جمع پیشکسوتان، فرماندهان و مسؤولان پایگاه‌های بسیج شهرستان چادگان اظهار داشت: جنگ تحمیلی درس‌های آموزنده‌ای به ما آموخت تا روی پای خود بایستم و کشوری بسازیم که ابرقدرت‌های جهان را متزلزل کند و این نشان از ایمان راسخ جوانان ایرانی است که توانستند روی پای خود بایستند.

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران به رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در زمینه‌های علمی، فرهنگی و اقتصادی پیشرفت‌های چشمگیری داشته است، به طوری که دشمنان از قدرت ایران در مسائل نظامی متعجب‌اند که چگونه ایران در مسائل نظامی قدرت پیدا کرده که بتواند موشک، تانک و ادوات نظامی بسازد.

رئیس سازمان بسیج عشایر کشور بیان داشت: رزمندگان با استقامت و پایداری به دشمنان اسلام ثابت کردند که مردم ایران تا آخرین قطره خون خود در برابر دشمن ایستادگی می‌کنند و از کشور و ناموس خود دفاع خواهند کرد.

سردار محمدی با اشاره به اینکه اقتصاد مقاومتی راه حل مناسب برای حل مشکلات اقتصاد کشور است، ادامه داد: بعضی‌ها بی‌راهه نروند و در این راستا محکم و استوار بایستند و تلاش کنند تا شاهد کشوری باشیم که همه ابرقدرت‌های جهان از آن درس بگیرند.

وی گفت: خانواده‌های معظم شهدا چشم و چراغ ما هستند، این‌ها جوانان خود را در راه دفاع از اسلام، قرآن و کشورشان فدا کردند تا ذره‌ای از خاک ایران اسلامی به دست دشمن نیفتد.

به گزارش بسیج،در این همایش فرماندهان و مسؤولان پایگاه‌های بسیج شهرستان چادگان که از اوایل انقلاب در این شهرستان خدمت کرده و همچنان در حال انجام وظیفه هستند، حضور داشتند و در پایان نیز تابلوهایی به نام تا «آخر ایستاده‌ایم» به حاضران اهدا شد.

در پایان مراسم نیز مداح اهل بیت، محمد یزدخواستی به مداحی پرداخت.

ارسال نظرات