مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی گفت: دفاع پایان نیافته و همچنان باقی است، دشمن نیز به دنبال نفوذ است که در چنین شرایطی آحاد ملت، بخصوص دانشجویان نباید فراموش کنند که استکبارستیزی رسالت اصلی آنان است.
کد خبر: ۸۷۵۲۶۰۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرحیم نجفقلیزاده سرایی در همایش اختتامیه اردوهای جهادی بسیج سازندگی آذربایجان غربی، که با حضور جمعی از دانشجویان جهادگر استان برگزار شد، اظهار کرد: در مکتبی که شهادت باشد هیچ وقت خواری و ذلت پدیدار نمی شود.

وی افزود: دشمنان از روز اول پیروزی انقلاب اسلامی قصد داشتند به ایران حمله نظامی کنند اما در نهایت ایستادگی جوانان دسیسه های آنان را نقش بر آب کرد و موجب شکستشان شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی، تصریح کرد: دشمن از زمانی که توان تاثیرگذاری مرجعیت و رهبریت دینی را دریافت جنگ نرم را ایجاد کرد.

وی در ادامه گفت: دفاع مقدس ما الگویی تمام عیار و عملی برای تمامی آزادگان جهان است، امروز حزب الله در لبنان، انصارالله در یمن، حشد شعبی در عراق از دفاع مقدس ما الگوبرداری کرده اند.

حجت الاسلام و المسلمین سرایی خاطرنشان کرد: دشمنان داعش را با هدف نابودی شیعه ایجاد کرده اند، امری که کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا نیز به صراحت به آن اعتراف می کند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی افزود: فرماندهان جوان ما امروز تبدیل به ژنرال های کار کشته دنیا شده اند، همان فرماندهانی که در دوران جنگ تحمیلی هیچ گاه به نیروهای تحت امر خود نمی گفتند بروید بلکه می گفتند بیاید.

وی ضمن بیان این که جمهوری اسلامی ایران در دوران دفاع مقدس هیمنه دو ابرقدرت دنیا را در هم شکست، ابراز داشت: دیروز خاکریزها مشخص بود اما امروز اینچنین نیست، امروز روزگاری است که دشمن برای تفرقه افکنی در بین مسلمین شیعه لندنی و اهل سنت آمریکایی ایجاد می کند.

حجت الاسلام و المسلمین سرایی در ادامه گفت: دفاع پایان نیافته و همچنان باقی است، دشمن نیز به دنبال نفوذ است که در چنین شرایطی آحاد ملت، بخصوص دانشجویان نباید فراموش کنند که استکبارستیزی رسالت اصلی آنان است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا آذربایجان غربی ضمن بیان این که امروز تحقق اقتصاد مقاومتی رسالت ما است، اظهار کرد: اگر مسئولی در نظام مقدس جمهوری اسلامی از ماشین خارجی استفاده کند نمی تواند اقتصاد مقاومتی را ترسیم کند چرا که در عمل به آن اعتقاد ندارد.

ارسال نظرات