خبرهای داغ:
باحضور فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا(ع)؛
محفل «آبروی کوچه‌ها » همزمان با هفته مبارک دفاع مقدس به همت پايگاه مقاومت بسيج سیدالشهدا مسجد حوزه شهید حصیری ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع)با حضور خانواده معظم شهدا و قشرهاي مختلف مردمی برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۹۹
|
۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، این محفل به منظور گرامیداشت 6شهید «عبدالله گرایی، رحیم گرایی، محمد گرایی، محمد امینی، حسن اسماعیلی نویسی و اسدالله اسماعیلی نویسی» در محله شهدای هفتم تیر برگزار گردید.


در این محفل رفیعی، از یادگاران هشت سال دفاع مقدس ضمن بیان خاطراتی از هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: به فرموده امام خمینی(ره) اسلام مرز ندارد.

وی در ادامه به تحلیل مسائل مربوط به جنگ سوریه و عراق پرداخت و افزود: دمشق بهانه است؛ ما برای حیثیت حضرت زینب کبری(س) می‌جنگیم و آمریکا و همدستانش هرگز نمی‌توانند مرام حضرت زینب را حذف کنند.


رفیعی با اشاره به نظر دکتر فوق تخصص جراح کشورمان در مواجهه با برادر جانبازش که از ناحیه فک صورت آسیب دیده بود اظهار کرد: دکتر جراح گفت بنده به سه دلیل به شما جانبازان جنگ بدهکارم: اول اینکه شما جنگیدید تا من در آرامش بتوانم درس بخوانم. دوم اینکه پیچیده‌ترین شکستگی‌ها در جنگ رخ داد و این بهترین تجربه برای امثال بنده در عمل جراحی بود. سوم اینکه من در آلمان و کشورهای غربی در کنفرانس‌ها و محافل علمی افتخارم این است که از ایران هستم.
وی در ادامه از حاضرین خواست تا خاطرات همسران، خواهران و خانواده‌های محترم شهدای مدافع حرم را بشنوند و ثبت و ضبط نمایند.

شایان ذکر است در این محفل که محمد رضا موحد فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام رضا (ع) نیز حضور داشت، کربلایی سعید شعبانی با نوای گرم خود مجلس را معطر به یاد و نام شهدا نمود.








ارسال نظرات