نمایشگاه بزرگ هفته دفاع مقدس با عنوان "حدیث ایستادگی" و با هدف بازسازی صحنه‌های جنگ و رشادت‌های رزمندگان اسلام شب گذشته و با حضور مسئولین شهری و جمعی از مردم افتتاح شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۹۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۳
مدیر روابط عمومی سپاه ناحیه سبزوار در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در خصوص برپایی این نمایشگاه گفت: ای نمایشگاه با هدف بازسازی لحظه های ابتدایی هجوم نیروهای بعثی به خاک کشور فراخوان اعزام بسیجیان به جنگ با دستور حضرت امام (ره)و… انجام شده است.

سروان پاسدار محمد علی یاوری با بیان اینکه آشنایی جوانان با ابتکارات و توانمندیی های رزمندگان یکی دیگر از اهداف برگزاری نمایشگاه بوده است عنوان کردن پخش کلیپ هایی از صحنه های واقعی جنگ نیز در خلال نمایشگاه در دستور کار قرار گرفته است.

وی برپایی غرفه چنگ نرم را با هشدارهایی برای خانواده ها و روشنگری‌هایی در خصوص نقشه های دشمن در این عرصه را از دیگر برنامه های اجرایی در این نمایشگاه عنوان کرد.

یاوری با اشاره به تاکید فرمان امام خامنه ای مبنی بر توسعه اقتصاد مقاومتی تصریح کرد: غرفه های اقتصاد مقاومتی و عرضه محصولات تولیدی در این حوزه در مدت نمایشگاه دایر خواهد بود.

وی با بیان اینکه ارائه اطلاعات و روایت‌ها مربوط به شهدا در این نمایشگاه مورد تاکید بوده است، ادامه داد: برگزاری نمایشگاه به شیوه راوی محور است.

یاوری همچنین در خصوص برگزاری مسابقه رزمی نظامی در محوطه نمایشگاه عنوان کرد: این مسابقه با شرکت داوطلبان هرشب برگزار شده و در  روز پایانی نمایشگاه با برگزاری مسابقه فینال نفرات برتر شناخته خواهند شد.

گفتنی است؛ این نمایشگاه تا پایان هفته دفاه مقدس از ساعت ۱۸ الی ۲۲ در محوطه پارک شهربازی دایر خواهد بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها