خبرهای داغ:
صابر طبقي گفت: دفاع مقدس و بيان دستاوردهاي انقلاب اسلامي تنها راه براي مقابله با هر دسيسه شيطاني است.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۸۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۵۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول مركز راهبردي سپاه خوي در همايش زنان ايثارگر با محوريت تكريم و تجليل از 30سال خدمت خالطانه خواهر پاسدار رقيه رزمجو خاطر نشان كرد: آرامش کنونی حاکم بر کشور مرهون همراهی زنان در کنار مردان در جریان جنگ تحمیلی است.

صابر طبقي افزود: زن به عنوان عنصر متعالي و نيمي از پيکره سازنده اجتماع نقش حياتي و ارزنده اي را در دوران انقلاب و پس از آن داشته است.

وي ضمن تقدير و تشكر از بسيج جامعه زنان و حوزه هاي خواهران در راستاي اجراي چنين برنامه اي گفت: اين همايش ها و آشنايي نسل جوان با دوران 8سال دفاع مقدس و ترويج فعاليت هاي زنان در ستادهاي پشتيباني حجبهه و جنگ و نيز امدادگري در جبهه هاي حق عليه باطل در حقيقت كشورعزيزمان را دربرابر هر نوع دسيسه كه از سوي دشمنان اين مرزو بوم تهديد مي كند بيمه مي كند.

وي كه آشنايي نزديكي با خانواده خواهر رزمجو داشت به ذكر خاطراتي از برادر شهيدش سردار حسن رزمجو در دوران جبهه و جنگ و نيز انقلاب اشاره كرد و گفت: وي كه مسئوليت عظيم فرماندهي را دنبال مي كرد هيچ موقع دجار كبر و غرور نشد و فخر نمي فروخت و حتي به خانواده خود مي گفت در جبهه من جلوي چادرها را جارو مي كشم.

جانباز 8سال دفاع مقدس از شب هاي عمليات شهيد رزمجو و فعاليت هاي خواهر رزمجو درلباس مقدس پاسداري براي حاضران بيان كرد و گفت: خواهران من زنان ايثارگر ما مصداق بارز براي الگو برداري هستند لذا سعي كنيم پاي صحبتها و خاطرات و تجربيات اين عزيزان بنشينيم و درس زندگي را ياد بگيريم.

خواهر رزمجو مسئول سابق بسيج جامعه زنان سپاه خوي نيز در ادامه از تمامي دست اندركاراني كه ترتيب چنين برنامه اي را داده اند تشكر كرد و گفت: بنده لياقت اين همه لطف و عنايت را نداشتم و با اين كار مسئوليت ما سنگين تر شد.

رزمجو خاطر نشان كرد: عزيزان من آينده سازان اين مملكت شماهستيد به وصيت شهدا عمل كنيد شهدا از شما خواستند راه امام و فكر امام را دنبال كنيم، حجاب را رعايت كنيم و از دستاوردهاي انقلاب اسلامي حراست كنيم ولايت را تنها نگذاريم.

وي افزود: عرصه های باشکوه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس همواره شاهد حضور و نقش آفرینی زنانی بوده است که عظمت زن مسلمان را به زیباترین شکل ممکن به تصویر کشیده است.سعي كنيم با دست به هم دادن اين صحنه ها را افزايش دهيم.

مسئول بسيج جامعه زنان سپاه خوي نيز در ابتدا ضمن خيرمقدم گويي به خواهران و برادران و آرزوي سلامتي براي خواهر رزمجوبه نقش بانوان ایرانی و متعهد به نظام جمهوری اسلامی در پیشبرد اهداف انقلاب و پیروزی‌های رزمندگان اسلام اشاره كرد و گفت: هرچقدر كه تلاش كنيم باز نمي توانيم از حماسه هاي اين عزيزان تقدير نماييم.

خواهر پاسدار ليداسيراني افزود: مسئولين و مديران بايد تمام سعي خود را در ترويج فرهنگ و تفکر دفاع مقدس كه موجب سرافرازی و پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی است بكنند چرا كه اين اقتدار و هويت كشور اسلامي را نشان مي دهد و مهمترين عاملي است كه هیچ کشوری جرات نزديك شدن به ایران اسلامی را ندارد.

اجراي سرود و پخش كليپ از فعاليت هاي خواهر رزمجو در طول دوران خدمت و تجليل از وي و تني از مادران شهدا از برنامه هاي جانبي اين مراسم به شمار مي رفت.

گفتني است تاثير گذارترين صحنه اين مراسم اهداي دسته گل توسط فرزند ارشد خواهر رزمجو برادر حامد سعدآبادي به وي و بوسيدن دستهاي پر مهر مادر بود كه سخنران اصلي برنامه برادر طبقي به اين صحنه اشاره كرد و گفت: تقدير از محبت هاي مادر تيري است يه طرف اهداف شوم دشمنان كه سعي دارند بنيان خانواده را از بين ببرند و تربيت خانواده ها را زير سوال ببرند.

ارسال نظرات