حجت الاسلام رستمی گفت: رزمندگان اسلام با خلق حماسه در دفاع مقدس ابهت اسلام را به دشمنان نشان دادند.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۸۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۹
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در ویژه برنامه گرامیداشت هفته دفاع مقدس در جمع پایوران و سربازان اکه به همت روابط عمومی و تبلیغات این سپاه برگزار شد، حماسه دفاع مقدس را پرافتخارترین مقطع از دوران کشور عنوان کرد که با نصرت الهی و مقاومت مخلصانه مردم به دست آمد.

حجت الاسلام محمد رستمی با اشاره به خصوصیات رزمندگان دوران دفاع مقدس؛ اخلاص،ایمان،ولایت مداری، دشمن شناسی وبصیرت را مهمترین ویژگی های رزمندگان دانست و افزود:همین خصوصیات اخلاقی و رفتاری رمز پیروزی رزمندگان اسلام در میدان نبرد حق علیه باطل بود.

وی با تاکید بر تبیین و تشریح ارزش های ماندگار دفاع مقدس در جامعه خواستار انتقال فرهنگ ایثار و فداکاری به نسل های جدید شد.

حجت الاسلام رستمی گفت: لحظه لحظه ی دفاع مقدس قابل ستایش است و بزرگداشت سالگرد آن تعظیم شعائر انقلاب اسلامی است. زیرا هشت سال دفاع مقدس دشمن شناسی،ایستادگی و مقاومت و همچنین نماد عزت و اقتدار ملت مسلمان ایران، است.

این مقام مسئول بیداری، آگاهی و بصیرت در برابر هجمه دشمن را وظیفه ای همگانی دانست و گفت: شهادت طلبی و ولایت مداری دو شاخصه مهم و نفوذناپذیر ملت ایران است که دشمن تلاش دارد با تغییر خاکریز خود از پشت جبهه ها به پشت بام ها و بکارگیری ابزارهای نوین رسانه ای و ارتباطی، آنها را کمرنگ کند.

وی افزود: امروزه دشمنان این مرز و بوم و دشمنان اسلام ناب محمدی به تجربه فهمیده اند که از طریق نظامی نمیتوانند آسیبی به نظام اسلامی برسانند لذا درصدد نفوذ و استحاله از طریق مختلف از جمله مذاکرات هسته ایی هستند که انشاالله باز هم جوانان و ملت همیشه بیدار و در صحنه ایران اسلامی با نصب العین قرار دادن منویات مولای خود امام خامنه ای (مدظله العالی)، این خواب دشمنان را نیز همانند دوران دفاع مقدس، آشفته خواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه خوی در پایان با بیان اینکه مقاومت امروز حاصل حرکت عاشورائی بسیجیان در دوران دفاع مقدس است خاطر نشان شد: بسیجیان باید با افزایش بصیرت و آگاهی خود، همیشه در صحنه حضور داشته باشند و در این میان پاسداران بازنشسته دایره المعارف ایثاری هستند که باید تجربیات سرنوشت ساز خود را در صحنه های مختلف موثر در حرکت انقلاب، به نسل آینده انتقال دهند.

ارسال نظرات