مراسم یادواره شهداء حوزه خواهران بسیج مهاباد در مسجد بداق سلطان این شهرستان با حضور 100نفرازخواهران بسیجی و خانواده های معظم شهدا برگزارگردید.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۸۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، در این مراسم حجت الاسلام طیب نژاد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه مهاباد در میان جمعی از خانواده های معظم شهداء گفت در جامعه ما که جامعه اسلامی است زنان و مردان در مبارزه با کفر و نفاق باهم فرقی ندارند و این زنان بودند که در دوران دفاع مقدس بیشترین تلاش خودرا درجهت ایستادگی در برابرقدرت های طاغوتی کردند و هرگز تسلیم ظلم و تعدی بیگانگان نشدند و این خود بزرگترین کاری است که جامعه زنان اسلامی کشور ما انجام دادند .

وی در ادامه یادآور شد که این زنان هستند که فرزندان برومندی را تربیت می کنند وآنان را تشویق می کنندکه به میدان نبرد بروند وبا دشنان قسم خورده خود بجنگند اگر امروز بخواهیم فرهنگ اسلامی را در جامعه رواج دهیم باید به آن مادرانی نگاه کنیم که چهار یا پنج فرزند خود را در راه انقلاب اسلامی به میدان نبرد فرستادند وبه نظام انقلاب اسلامی تقدیم کردند .

وی گفت امروز خدا راشکر گزاریم که این نعمت شهادت را به ما عطا کرده است شهید بالاترین مقام را در پیشگاه خداوند داردوما به برکت رشادت شهیدان ورزمندگان 8سال دفاع مقدس در آسایش بسرمی بریم .

ارسال نظرات