خبرهای داغ:
به همت فرماندهی سپاه شهرستان سلماس همایش تبیین نقش آذربایجان غربی در دفاع مقدس با حضور مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه شهدا استان آ.غ در کانون جوانان بسیج سپاه سلماس برگزار شد .
کد خبر: ۸۷۵۲۵۷۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج آذربایجان غربی، حجت الاسلام سرایی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) بیان کرد: ما ابهت دو ابر قدرت شرق و غرب را شکستیم و به تاریخ ثابت کردیم که جنگ سخت کار ساز نیست .

سرایی افزود: عاشورا نور بود، انقلاب نور بود ، دفاع مقدس نور بود و جوانان رزمنده ما از این عاشورای حسینی توانستند در هشت سال دفاع مقدس با استعانت از ائمه اطهار در مقابل تمام دنیا بایستند و تن به ذلت ندهند .

مسئول نمایندگی سپاه شهدا با اشاره به اهداف شوم آمریکا در منطقه خاطر نشان کرد: درگیر کردن دنیای اسلام خواسته آمریکاست و مسلمانان باید هوشیار باشند و نباید فراموش کرد که دشمن اصلی ما آمریکا ست ، عربستان و ... نوچه و دست نشانده ی آمریکا که با دستور آمریکا به یمن حمله می کند .

وی گفت: آمریکا با صراحت تمام اعلام می کند که ما داعش را در وحله اول برای زمین زدن

اسلام و دوم برای تفرقه بین شیعه و سنی و سرانجام استحاله درونی مسلمانان ایجاد کردیم .

سرایی با اشاره به یکی از نقشه های آمریکا که همان آندلوسیزه کردن ایران است بیان کرد: اگر می خواهید شالوده یک کشور را از هم بپاشید ، باید کلمه مقدس مادر را در آن کشور به منجلاب بکشانید و از این طریق است که می توان بر افکار جوانان یک ملت حاکم شد .

در پایان این مراسم از رزمندگان جانباز و آزاده تقدیر بعمل آمد .

ارسال نظرات