بیرامی جانشین فرمانده ناحیه حضرت امیر المومنین(ع) هدف از برپایی نمایشگاه های یاد یاران را زنده نگهداشتن یاد شهدا و فرهنگ دفاع مقدس دانست و گفت : 6 نمایشگاه یادیاران ناحیه حضرت امیر(ع)به منظور گرامی داشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن ارزش های ناشی ازخون پاک شهدای گرانقدر برپاشده است.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۶۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ ؛ بیرامی جانشین فرمانده ناحیه حضرت امیر المومنین(ع) در خصوص نمایشگاه های یاد یاران ناحیه حضرت امیر المونین (ع) اظهار داشت : امسال هم به حول قوه الهی نمایشگاه هفته دفاع مقدس با عنوان یاد یاران در 6 نقطه برپا گردیده است که نمایشگاه مرکزی آن واقع در بزرگراه امام علی (ع) ورودی ازگل می باشد .

وی افزود : 5نمایشگاه دیگر ناحیه که به همت بسیجیان برپاشده است در شهرک شهید محلاتی مقبره شهدا؛اتوبان ارتش لویزان3 کوی قمر بنی هاشم مقبره شهدای گمنام؛ بزرگراه شهید بابایی شهرک ولایت ؛ شهرک نفت بوستان مهرگان و پنجمین نمایشگاه درشهرک قائم (عج)بالاتر از مترو قائم افتتاح و مورد شهروندان عزیز قرار گرفته است.

بیرامی ادامه داد: به لطف خدا امسال برپایی نمایشگاه ها انعکاس قابل توجهی در افکارعمومی به خصوص جوانان و نوجوانان داشته است. نمایشگاه مرکزی دارای 22 غرفه و یک پلان نمایشی که در کانالی به طول حدودا140 متر طراحی شده است و از ابتدای ظهور اسلام، واقعه ی غدیر ،سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،هشت سال دفاع مقدس و همچنین بحث سازندگی را روایت می کند و با پلان جبهه ی مقاومت به پایان می رسد.

جانشین فرمانده ناحیه حضرت امیر المومنین(ع) خاطرنشان کرد: غرفه های نمایشگاه با موضوعات مختلف به خصوص فضای مجازی برای بازدید کنندگان ایجاد و به بهره برداری رسیده است

وی افزود : کارکنان ناحیه و بسیجیان عزیز طی 20 روز تلاش و زحمت شبانه روزی توانستند  به منظور گرامی داشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و زنده نگه داشتن ارزش های ناشی ازخون پاک شهدای گرانقدردر جبهه های حق علیه باطل و با شرایط و موقعیت فعلی فضای کربلای ایران را باتوجه به این که ریشه درفرهنگ ایرانی و اسلامی دارد و از برکات عاشورای اباعبدالله الحسین(ع) است به نمایش بگذارند و زمینه ساز ورود به ماه محرم شوند.

ارسال نظرات