به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شکست حصر آبادان؛

صبحگاه مشترک نظامی در تربت جام برگزار شد

همزمان با سالروز شکست حصر آبادان و گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهیدان مدافع حرم؛ مراسم صبحگاه مشترک نظامی با حضور مسئولان اجرایی، خانواده شهدا، ایثارگران و بسیجیان در محل پادگان تیپ 38 زرهی تربت جام برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۵۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، در این محفل نظامی پس از اجرای مراسم ویژه صبحگاهی استاد دانشگاه امام علی (ع) ارتش تبریک هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گفت: هفته دفاع مقدس یادآور اوج عزت و سربلندی ملت غیور ایران اسلامی است.

سرتیپ دوم ستاد امیر تکلو افزود: رژیم بعثی عراق وضعیت معنوی، انقلابی، رهبری، انسجام  و اتحاد ملت قهرمان ایران اسلامی را در نظر نگرفت و به دستور استکبار جهانی به مرزهای کشور حمله‌ور شد و جنگ را بر ما تحمیل کرد.

وی ادامه داد: ملت سلحشور ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس با جانفشانی، ایثارگری و تقدیم بیش از 300 هزار شهید یک وجب از خاک وطن بدست دشمن متخاصم نیفتاد.

این استاد دانشگاه با تشریح عملیات غرور آفرین ثامن الائمه (ع) و شکست حصر آبادان تصریح کرد: نیروهای مسلح با اتحاد و انسجام، تحت فرماندهی حضرت امام راحل؛ حصر آبادان شکسته شد و این عملیات پیروزمندانه شروعی برای ادامه عملیات‌های رزمندگان اسلام در طول هشت سال دفاع مقدس شد.

امیر تکلو با بیان این که در این عملیات به خودباوری و اتحاد رسیدیم، خاطر نشان کرد: در عملیات ثامن الائمه(ع) ولایت محوری و ولایت پذیری در وجود رزمندگان نهادینه شد و حکم شرعی امام (ه) مبنی برشکست حصر آبادن عملیاتی شد که این امر باعث وحدت و انسجام قوای مسلح و بسیج مردمی شد.

گفتنی است؛ در پایان مراسم به تعدادی از رزمندگان اسلام و خانواده های شهدا با اهدای لوح سپاس و هدایای تجلیل شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار