خبرهای داغ:
رئیس شورای اسلامی شهر قزوبن اذعان کرد:

سال‌های دفاع مقدس، برگ زرینی در تاریخ کشور

رئیس شورای شهر قزوین گفت : 8سال دفاع مقدس، برگ زرینی از تاریخ مملکت ماست و باید به این گنجینیه ی بزرگ عنایت ویژه‌ای شود.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۲۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، به همت حوزه شهید رجایی دانشگاه علوم پزشکی قزوین مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری برگزار گردید.

فرج الله فصیحی رامندی رئیس شورای شهر قزوین دراین مراسم با اشاره به روایتی از امیر مومنان  اظهار کرد: اگر امروز ما از دیروز ما بهتر باشد  که از خسارت و زیان به دور هستیم، به کمال و قرب خداوند رسیده و الطاف حق تعالی بیشتری از همیشه شامل حال ما می‌شود.

وی اذهان کرد: ایام دفاع مقدس  گنجینیه ای بی پایان است و برای همه سنین پیام و درس‌هایی دارد لذا پرداختن به این موضوع را طی هفته دفاع باید قدر بدانیم.

این مسئول افزود: جبهه جنگ هر لحظه اش ذکر خدا بود  و سر تا سر شور و شوق، در هر عملیاتی که در جنگ رخ میداد، نمیدانستیم که  چند لحظه بعد زنده هستیم یا نه؛ یاد مرگ انسان را از غفلت باز می دارد.

وی ادامه داد: اعتقادات ما می‌گویدشهادت مرگ نیست بلکه انتخابی براساس اگاهی است و این معامله ای است سراسر سود که خداوند در قران کریم بهایی جز بهشت برای آن در نظر نگرفته است.

فصیحی رامندی تصریح کرد : در 8سال جنگ  تحمیلی رزمندگان اسلام از ارزشها و انسانیت دفاع کردند، شروع کننده این جنگ عراق بود که در راستای اهداف امریکا و اسرائیل حرکت می‌کرد.

این مسئول تاکید کرد: مردم ما نقش بسزایی در جنگ ایفا کردند و با تبعیت از رهبری امام خمینی (ره) و با ایمان به خدا به پیروزی رسیدند و عزت امروز ما در گرو تبعیت از ولایت فقیه است .

رامندی در پایان یادآور شد: نفی سلطه  و سلطه‌گری، مبارزه با ظلم و حمایت از مظلوم از آرمانهای  انقلاب اسلامی است و از همه بالاتر و والاتر استقلال کشور است .

گفتنی است در پایان مراسم به قید قرعه جوایز نفیسی به شرکت کنندگان اهدا شد.

1008/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها