فرمانده قرارگاه عمار با اشاره به طرح موضوع «برد-برد» در برجام از سوی برخی مسئولان گفت: آمریکا شتر فتنه و رژیم صهیونیستی رگ نحر آمریکاست و اگر رژیم صهیونیستی سقوط کند، قطعا آمریکا هم از بین خواهد رفت.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۱۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ به نقل از دفاع پرس از قم، در سومین همایش پیشکسوتان لشکر 17 امام علی بن ابی طالب(ع)، ابتدا حجت الاسلام والمسلمین حسین جوشقانیان عضو موسسه روایت سیره شهدا طی سخنانی، اظهار داشت: انقلاب اسلامی به واسطه نفوذ دشمن همواره از طرف راویان مذهب سکولار و شبه روشنفکرانی که سر دوستی با دین و دین مداری و فقاهت ندارند، مورد هجمه واقع شده است.

وی افزود: جای تاسف است که گاهی عده ای در منبرهای خود هیچ اشاره ای به ارزش های انقلاب اسلامی ندارند.

استاد حوزه علمیه قم با اشاره به تشکیل سومین همایش رزمندگان دفاع مقدس، گفت: ما در اینجا دور هم جمع شده ایم برای احیا و پیاده کردن فرمایشات و رهنمودهای مقام معظم رهبری و باید نسبت به این موضوع دغدغه داشته باشیم.

وی همچنین بر استمرار برگزاری نشست های بصیرتی و ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین مهدی طائب فرمانده قرارگاه عمار نیز در این همایش طی سخنانی با اشاره به تاکید قرآن بر قیام فردی و جمعی در راه خدا، گفت: مردم سرمایه های این انقلاب هستند و باید آنان را نسبت به برخی مسائلی که در جامعه مطرح می شود، به درستی آگاه کرد زیرا در غیر اینصورت رسیدن به قله های پیروزی به تاخیر می افتد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مسائلی درباره موضوع برد برد در برجام اشاره کرد و گفت: آمریکا شتر فتنه و اسرائیل رگ نحر آمریکاست و اگر رژیم صهیونیستی سقوط کند، قطعا امریکا هم از بین خواهد رفت.

طائب ادامه داد: همانگونه که حضرت امام(ره) فرمودند جنگ از الطاف خفیه الهی است، امروز نبرد سوریه نیز از الطاف خفیه است و نیروهای مدافع حرم به همراه سایر نیروهای نظامی در برابر تجاوز دشمنان به خاک میهن اسلامی و حرم اهل بیت(ع) ایستاده اند.

در این همایش که امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و سید محمد قاسمی معاون تحقیقات و پژوهش اداره کل حفظ آثار قم  نیز در آن حضور داشتند، از بنر «مجمع یاوران انقلاب اسلامی» رونمایی شد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات