به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین سالروز مباهله پیامبر اکرم(ص) مراسمی با حضور حجت الاسلام شیخ زاده در دبیرستان عفت برگزار شد.
کد خبر: ۸۷۵۲۵۱۱
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، نماینده ولی فقیه در ناحیه روح الله یزد ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته دفاع مقدس و همچنین مباهله پیامبر اکرم یادآور شد: دفاع مقدس یادآور رشادتهای دلیرمردان و شیرزنان عرصه جهاد اصغر می باشد.عرصه ای که در طی این هشت سال بالغ بر 200 هزار شهید تقدیم اسلام کرد که در میان آن ها 6400 نفرشان از بانوان مکرم کشور عزیزمان می باشند و سرانجام با مدیریت بی نظیر ولایت فقیه و همراهی مردم ، مخصوصا جوانان ، به پیروزی بزرگی رسید.

وی در ادامه بیان نمود: حال، دوباره دشمن به کارزار با انقلاب اسلامی آمده است و جنگی تمام عیار و همه جانبه به راه انداخته است.جنگی که این بار نه خاک، بلکه باورهای مارا نشانه رفته است و قصد دارند ساختار فکری و فرهنگی ما را دستخوش تغییرات کنند.

شیخ زاده ضمن شفاف سازی برنامه های دشمن افزود: یکی از برنامه های دشمن قبح زدایی است. قبح زدایی از حلال و حرام الهی، از محرم و نامحرم.در این برهه از زمان برماست تا به مانند شهدا، مجدانه و با بصیرت در خط ولایت از مرزهای اعتقادیمان در این جهاد کبیر دفاع کنیم.وعده الهی این است که اگر دین خدا را یاری کنید خدا شما را یاری می کنند.

ارسال نظرات