سردار نقدی گفت: امروز آمریکا جرات جنگ با ایران را ندارد و دشمن خواب جنگیدن با ایران را هم نخواهد دید.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۹۷
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از ایلام، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سالن شهدای قلاویزان استان ایلام در جمع بسیجیان و پیشکسوتان ایلامی بیان کرد: بزرگترین افتتخاری که نصیب مردم ایلام شده است خادمی زوار عتبات عالیات است.

وی به حماسه آفرینی های مردم غیور ایلام در هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: حماسه میمک در استان ایلام حماسه ماندگار است که بسیج مردمی مقابل دشمن ایستادند آنها را از خاک کشورمان بیرون کردند.

سردار نقدی عنوان کرد: آمریکای شیطان صفت برای در بند کردن انسان ها، هر لحظه برنامه ای می چیند و هرگاه کشوری فریاد آزادی خواهی را سر می زند با آن کشور مبارزه می کند.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز کرد: رئیس جمهور نحس آمریکا اعتراف کرد که 99 درصد از ثروت دنیا در دست 1 درصد از جمعیت جهان قرار دارد که این نشان می دهد چقدر با برنامه ریزی پیش می روند.

وی با بیان اینکه آمریکا احزاب مختلف، گروهک ها و ... را برای دسته دسته کردن مردم ایجاد کرده است؛ گفت: شبکه های ماهواره ای برای اسیر کردن کردن مردم در شهوت است و غرب می خواهد با توزیع مواد مخدر در ملت ها، مردم را به زانو در بیاورند.

سردار محمدرضا نقدی ابراز کرد: گروهک های تروریستی برای نا امن کردن کوچه و بازار ایجاد شده است و می خواهد آزادی خواهان دنیا را سرکوب کند.

وی با بیان اینکه آمریکا با مذاکره با صدام حسین و جذب ثروت کشور های خلیج فارس رژیم بعث عراق را تحریک به همه با ایران کرد؛ اظهار کرد: در سال های پایانی جنگ تحمیلی آمریکا با حمله به سکو های نفتی کشورمان، مورد اصابت قرار دادن هواپیمایی مسافربری کشور و تحویل هواپیماهای جنگنده آواکس به عراق خود وارد جنگ مستقیم با ایران شد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: بعضی ها فکر می کنند با مذاکره شر جنگ از سر ایران کم شد اما واقعیت این است که عشایران همچون ایل ملکشاهی، خزل و ... بودند که پوزه دشمن را به خاک مالیدند.

سردار نقدی افزود: سربازی که چند میلیون زره به تن می کند تا کشته نشود چگونه می خواهد با کسانی بجنگد که عاشق شهادت هستند.

وی با تاکید بر اینکه آمریکا در همان جنگ تحمیلی با ایران جنگید و شکست خورد؛ اذعان داشت: امروز آمریکا جرئت جنگ با ایران ندارد و دشمن خواب جنگیدن با ایران را هم نخواهد دید.

سردار محمد رضا نقدی رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: اکنون باید ظرفیت ها را فعال کنیم و عرصه اقتصاد مقاومتی را به عنوان جهاد بدانیم و در مقابل تحریم های دشمن سرفرو نخواهیم آورد.

در آخر این همایش از چند کتاب دفاع مقدس رونمایی شد و از خانواده های شهداء تقدیر بعمل آمد.

 
 
ارسال نظرات