فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه گفت: جهادکبیر همان اعتماد نکردن به دشمنان است که در عصر کنونی این نوع جهاد تکلیف ماست.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۹۳
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ سرگرد پاسدار محمد مهجوری در یادواره «آبروی کوچه‌ها؛ افتخار محله» روستای کریم‌آباد که به مناسبت گرامیداشت شهید علی شجری برگزار شد با اشاره به فرارسیدن سالروز عملیات ثامن‌الائمه و شکست حصرآبادان و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: همه کشورهای اسلامی برای شهدای خود مراسم ویژه‌ای دارند و حتی کشورهای لائیک و بی‌دین هستند نسبت به کشتگان خود در جنگ ابراز ارادت می کنند.

وی افزود: شهدا در وصیت نامه‌هایشان نسبت به ولایتمداری، حجاب و حفظ ارزشهای دینی و اسلامی بسیار سفارش کرده‌اند و پیامی که به ملت آزاده و آزادی‌خواه دارند این است که همواره تابع ولایت باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنان اخیر خود درباره جهاد کبیر بر لزوم شناخت توطئه‌های دشمن تاکید کرده‌اند.

سرگرد پاسدار مهجوری تصریح کرد: در زمینه دشمن‌شناسی نظریه‌های مختلف مطرح در این موضوع وجود دارد، عده‌ای بر این قائل هستند که دشمنی وجود ندارد و به طور کلی وجود دشمن را یک توهم بزرگ می‌پندارند.

وی افزود: عده ای هم وجود دشمن را قبول دارند ولی معتقد هستند که قدرت دشمن را توان مقابله نیست و به ناچار باید در مقابل دشمنان سرتعظیم فرود آورد؛ هستند عده‌ای که ضمن اعتقاد بر دشمنی دشمنان موضع خود در برابر دشمن را عدم سازش پذیری با حفظ عزت و کرامت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان می کنند.

فرمانده سپاه ناحیه مقاومت زرندیه تصریح کرد: دسته دوم افرادی هستند که باید نسبت به انان بیم بیشتری داشت چراکه دسته اول ممکن است نسبت به وجود دشمن با تلنگری از خواب غفلت بیدار شوند.


انتهای پیام/

ارسال نظرات