به مناسبت هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید:

زنگ مهر و مقاومت در مدارس شهرستان بهاباد نواخته شد

امام جمعه بهاباد: دانش آموزان با کسب علم و دانش و رعایت حجاب و عفاف پاسدار خون شهیدان والامقام باشند.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۷۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از بهاباد، در مراسمی به مناسبت آغاز سال تحصیلی و بازگشائی مدارس و هفته دفاع مقدس و با حضور فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسئولان شهرستان و دانش آموزان صبح امروز زنگ مهر و مقاومت در مدارس سطح شهرستان وبه صورت نمادین در هنرستان کار و دانش الزهرا ء بهاباد نواخته شد .

در این مراسم پس از قرائت قرآن و برافراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران، حسن عبداله ئیان رئیس اداره آموزش و پرورش بهاباد باگرامیداشت هفته دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید بر اهمیت علم آموزی و کسب دانش تاکید کرد و پیام وزیر آموزش و پرورش به مناسبت آغاز سال تحصیلی را قرائت نمود.

حجت الاسلام سیف ا... دهقانی امام جمعه بهاباد هم در این مراسم با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس و تبریک آغاز سال تحصیلی جدید گفت: دانش آموزان با کسب علم و دانش و رعایت حجاب و عفاف پاسدار خون شهیدان والامقام و آرمان های این عزیزان باشند.

امام جمعه بهاباد بر فراگیری کسب علم و آگاهی تاکید کرد و اظهار داشت : در هیچ دین و آیینی به اندازه اسلام به تعلیم و تربیت در جامعه بشری سفارش نشده است.

وی علم و ایمان را دو بال پرواز و صعود به قله های پیشرفت دانست و اظهار کرد: انس و الفت با قرآن و نماز و عمل به آن زمینه سعادت و موفقیت در سایر زمینه ها را فراهم تر می کند.

تزکیه و علم دو بال پرواز انسان ها هستند/ رسیدن به اهداف بزرگ بدون کسب علم ومعرفت وداشتن بصیرت امکان پذیر نیست

در ادامه این مراسم فرماندار بهاباد در سخنانی با تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای 8 سال دفاع مقدس امام شهیدان و تبریک به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید گفت : رسیدن به اهداف بزرگ بدون کسب علم ومعرفت وداشتن بصیرت امکان پذیر نیست ودانش آموزان ودانشجویان ایرانی باید شبانه روز در راستای کسب علم ودانش کوشش کنند.

اقبال با اشاره به اینکه تزکیه و علم دو بال پرواز انسان ها هستند گفت : تزکیه و علم دو بال پرواز انسان ها هستند که دستیابی به موفقیت دنیوی و اخروی بدون آنها امکانپذیر نیست.

وی با بیان اینکه دانش آموز پیروی تفکر شهدا باید با حفظ روحیه ایثار و شهادت در سنگر دانش آموختن برترین باشد افزود: دانش آموز پرورش یافته در مکتب انقلاب باید در کنار تحصیل به تهذیب خویش پرداخته و گرنه علم و دانش به تنهایی راه گشا نیست و او را به مقصد متعالی نمی رساند.

عالی ترین مقام اجرائی شهرستان تصریح کرد : اگر امروز شاهد برتری نظام جمهوری اسلامی ایران بر سایر نظام‌ها هستیم این مهم به دلیل پیشرفت علم و دانش مهیا شده است.


ارسال نظرات