خبرهای داغ:
معاون امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا:
سردار سرلشکر پاسدار ایزدی گفت: جهاد با دشمن همچنان ادامه دارد و نسبت به گذشته نیز پیچیده تر شده است چرا که بیش از هزار اندیشکده امریکایی و ۶۰۰ اندیشکده صهیونیستی که عقبه هر کدام از تصمیماتشان برنامه ریزی دقیقی شکل گرفته می خواهند محور مقاومت را از بین ببرند.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۷۴
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج،معاون امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا گفت: دشمن با ایجاد جنگ نیابتی در منطقه و ایجاد فضای تنش داخل کشور به دنبال جنگ نیابتی داخلی و پاک کردن اندیشه محو نابودی صهیونیسم در جهان اسلام است.

سردار سرلشکر پاسدار ایزدی روز دوشنبه در همایش جهاد کبیر امتداد راه شهیدان که در محل سالن ارشاد شهرستان گلپایگان برگزار شد اظهار کرد: رژیم صهیونیستی که هر روزه با نور انقلاب در حال محو شدن است به دنبال این است کهنور انقلاب را خاموش کند.

رئیس هیات امنای رزمندگان غرب و شمال غرب کشور تصریح کرد: باید با هوشیاری و بصیرت و محوریت قرار دادن امر به معروف با دشمن جهاد کبیر کرد.

وی افزود: تجارب زیادی از کینه ورزی های دشمن داریم و باید با اندیشه قرآنی جهاد کبیر که به معنای مراقبت در همه عرصه هااز جملهاقتصادی و فرهنگی است پیش رویم و نباید به هیچ عنوانی از دشمن تبعیت کنیم.

معاون امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به تلاش دشمن برای زیر سوال بردن دستاوردهای انقلاب یاداور شد: استکبار با انواع شبکه های ماهواره ای و تبلیغات منفی به دنبال تخریب باور مردم است.

این فرمانده ارشد نظامی گفت: جهاد با دشمن همچنان ادامه دارد و نسبت به گذشته نیز پیچیده تر شده است چرا که بیش از یکهزار اندیشکده امریکایی و ۶۰۰اندیشکده صهیونیستی که عقبه هر کدام از تصمیماتشان برنامه ریزی دقیقی شکل گرفته، می خواهند محور مقاومت را از بین ببرند.

وی خاطرنشان کرد: این انقلاب حاصل و دستاورد هزار و ۴۰۰ سال کربلای مکرر است که باید به دست پرچمدار اصلی خود صاحب امر و زمان برسد.

رئیس هیات امنای رزمندگان غرب و شمال غرب کشور با بیان پیشرفت انقلاب در عرصه های متفاوت اظهار کرد: استکبار جهانی به این اذعان دارد که هر حرکتی را انجام می دهد جمهوری اسلامی قابلیت برملا کردن نقشه های آنان را دارد.

معاون امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به سنگ اندازی های هر روزه دشمن و مشکلات موجود تصریح کرد: کشوردر تمام شاخه ها پیشرفت های چشمگیری داشته است.

وی با گرامیداشت هشتسال جنگ تحمیلی و برکات آن برای کشورمان عنوان کرد: نیروی زمینی سپاه که قدرتمند ترین نیروی منطقه است اساس و پایه آن در عملیات هایی همچون بیت المقدس شکل گرفته است.

سردار سرلشکر ایزدی در پایان گفت: این انقلاب پیام روشنی دارد که با سایر حرکت ها و نهضت ها تفاوت بنیادین دارد و آن ایجاد جامعه ای بر مبنا ارزشهای الهی و روحانی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها