یکی از فرماندهان جبهه النصره:
یکی از فرماندهان جبهه النصره در گفتگو با یک رسانه آلمانی از حمایت‌های تسلیحاتی آمریکا به این گروه تروریستی خبر داده تصریح کرد: آمریکایی‌ها کنار ما هستند.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۶۸
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۸
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از نشریه "فوکوس"، بر اساس اطلاعات یکی از فرماندهان جبهه النصره و از اعضای گروه تروریستی القاعده این شاخه تروریستی تسلیحاتی را از آمریکا دریافت می‌کند.

این فرمانده جبهه النصره در گفتگو با "کلنر اشتادت آنسایگر" آلمان اعلام کرد که آمریکا به آنها موشک‌های ضدتانک نوع  «تاو» را ارائه داده است.

این عضو بلندپایه القاعده در پاسخ به این پرسش "آیا آمریکا به شما از طریق گروه ارتش آزاد سوریه که به اوپوزیسیون میانه‌رو معروف هستند سلاح تحویل می‌دهد؟" گفت: این موشک‌های ضدتانک مستقیماً به ما داده شده است. آمریکایی‌ها کنار ما هستند.

وی در عین حال تصریح کرد: همکاری آمریکا با ما به‌گونه‌ای که مد نظر و خواست القاعده است شکل نمی‌گیرد.

این مصاحبه حدود 10 روز پیش انجام شده است و در آن زمان این عضو بلندپایه القاعده گفت: نیروهای بشار اسد باید از همه مناطق مد نظر ما عقب‌نشینی کنند تا ما اجازه ورود کامیونهای کمکی را بدهیم. اگر در چنین شرایطی کامیون حامل کمکی حرکت کند ما راننده آن را دستگیر می‌کنیم.

این عضو بلندپایه القاعده بر موضع سازش ناپذیری جبهه النصره تأکید کرده گفت: ما تا سقوط رژیم بشار اسد مبارز می‌کنیم. هدف ما تأسیس یک دولت اسلامی بر اساس شریعت اسلام است. ما هیچ دولت سکولاری را نمی‌پذیریم.
ارسال نظرات