حیدر رحیم پور ازغدی گفت: مشکل اقتصادی کشورمان به دلیل محاصره و تحریم اقتصادی نیست بلکه ضعف مدیریت و بروکراسی اداری است اگر ما بتوانیم از تحریم و محاصره اقتصادی بهره بگیریم فرصتی اقتصادی است نه تهدید.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۶۴
|
۱۷ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۶
حیدر رحیم پور ازغدی نویسنده منتقد انقلابی در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری بسیج، اظهار داشت: تصور من این است که مشکل اقتصادی کشورمان به دلیل محاصره و تحریم اقتصادی نیست بلکه ضعف مدیریت و بروکراسی اداری است اگر ما بتوانیم از تحریم و محاصره اقتصادی بهره بگیریم فرصتی اقتصادی است نه تهدید.
وی با بیان اینکه هیچ وقت یک آقازاده که در ناز و نعمت است نمی تواند  یک تولید کننده خوب باشد افزود: در محاصره اقتصادی مجبوریم راه حلی برای رفع مشکلات داشته باشیم نباید مدیران اهل تجملات باشند و کالاهای غیر ایرانی مصرف کنند باید دلار گران را برای گران کردن اجناس صادراتی به کار بگیریم و گرنه با کاهش قیمت تولیدات به دلیل ارزانی قیمت واردات اقتصاد کشورمان متضرر می‌شود.

رحیم پور در خاتمه افزود: من معتقدم اگر یک ملت قوی و هوشیار باشد هر چه محاصره اقتصادی در مدت زمان بیشتری تداوم داشته باشد بکارگیری فرصت های اقتصادی برای خلاقیت و کارآفرینی بیشتر است این در حالی است که از گرانی دلار برای افزایش قیمت کالاهای تولیدی و صادراتی استفاده شود تا صادراتی بیشتر داشته و واردات را به صفر برسانیم.
ارسال نظرات