معاون اشراف و امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا گفت: از جمله اهداف امروز دشمنان ایجاد جنگ‌های نیابتی در داخل کشور است تا با جنگ نرم، وحدت ملی ما را خدشه‌دار کنند.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۶۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۷:۲۱
به گزارش خبرگزاری بسیج، سردار سرلشکر مصطفی ایزدی ظهر امروز در همایش " جهاد کبیر در امتداد راه شهیدان " که به مناسبت هفته دفاع مقدس در سالن اندیشه اداره ارشاد گلپایگان برگزار شد، اظهار داشت: انقلاب اسلامی ما انقلاب ارزش‌ها و معنویت بود تا بر مبنای این انقلاب جامعه‌ای مبتنی بر ارزش‌های الهی ایجاد شود.

وی افزود: در حکومت اسلامی حتی جنگ و جهاد هم معنا و مفهوم خاص خود را دارد و جهاد و شهادت مبتنی بر راه سالار شهیدان است؛ در دفاع مقدس ما هم رزمندگانی که در این عرصه از لیاقت بالاتری برخوردار بودند و با شهادت اجر جهاد خود را گرفتند.

معاون اشراف و امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا گفت: رزمندگان ما در طول دفاع مقدس پیروزی‌های بزرگی را به انقلاب اسلامی تقدیم کردند که هنوز پس از سال‌ها آثار و برکات این رشادت‌ها و پیروزی‌ها را در وطن اسلامی خود می‌بینیم.

وی با بیان اینکه استکبار جهانی در پوست عراق جنگ 8 ساله را به ما تحمیل کرد، اظهار داشت: در جنگ تحمیلی سربازانی از بسیاری از کشورهای نقاط مختلف دنیا در ارتش بعث حضور داشتند اما جمهوری اسلامی با ااقتدار متکی بر معنویت، این فضا را اداره کرد و پیروز شد.

سرلشکر ایزدی تصریح کرد: جمهوری اسلامی با محوریت معنویت و انسجام در جنگ سربلند شد و تا به امروز هم همواره به عنوان یکی از قدرت‌ها مطرح بوده که در منطقه هیچ رویدادی دور از چشم ایران به وقوع نمی‌پیوندد.

وی با اشاره به دسیسه‌های دشمنان علیه انقلاب اسلامی در طول این سال‌ها، بیان کرد: این تقابل از زمان انقلاب تاکنون ادامه داشته و امروز ابعاد آن گسترش یافته و دشمنان سعی دارند که در ادامه حرکت‌های گذشته خود این انقلاب را با مشکل مواجه کنند که البته موفق نخواهند شد.

معاون اشراف و امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا خاطرنشان کرد: از جمله اهداف امروز دشمنان ایجاد جنگ‌های نیابتی در داخل کشور است و اینکه سعی دارند با جنگ نرم وحدت ملی ما را خدشه‌دار کنند، باورهای مردم را تخریب و امید و اعتماد مردم را مخدوش کنند و دستاوردهای انقلاب را زیر سؤال ببرند.

وی با بیان اینکه امنیت کشور در این منطقه ناامن مانند معجزه است، گفت: ما از این دسیسه‌های دشمن و کارشکنی‌ها تجارب بسیاری مانند انقلاب مشروطه و حتی جریانات پس از ملی شدن صنعت نفت داریم و امروز هم باید با جهاد کبیر در امتداد راه شهیدان و هوشیاری کامل این نقشه‌ها را خنثی کنیم تا ضربه نخوریم.

سردار ایزدی بیان کرد: باید با جهاد کبیر از انقلاب خود مراقبت کنیم و با بصیرت و وحدت مانع از جنگ‌های نیابتی داخلی شویم چرا که دشمن می‌خواهد عرصه‌های مختلف فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ما را تحت تاثیر قرار دهد و این انسجام را از بین ببرد.

وی با بیان اینکه دشمنان می‌خواهند نور انقلاب را در منطقه خاموش کنند، تصریح کرد: تمام این برنامه‌ریزی جنگ‌ها و ناامنی‌ها برای این است که جهان اسلام را تجزیه کنند و اولویت‌های حکومت‌های اسلامی را تغییر دهند مانند اینکه با این تغییرات مقابله با رژیم غاصب صهیونیست هم کم کم به فراموشی سپرده شود.

معاون اشراف و امور راهبردی فرماندهی معظم کل قوا افزود: دشمنان می‌خواهند جبهه مقاومت را از بین ببرند اما ما باید این جبهه را حفظ کنیم و بدانیم که بخش بزرگی از امنیت ما به خاطر حضور جبهه مقاومت در شامات و عراق است؛ پس باید دستاوردهای انقلاب را حفظ کرده و تا زمانی که پرچم اسلامی را به سمت صاحب اصلی آن برسانیم با گام نهادن در راه شهدا از این انقلاب محافظت کنیم.

به گزارش تسنیم،فرماندار گلپایگان نیز در این مراسم با اشاره به تقارن بازگشایی مدارس با هفته دفاع مقدس، بیان کرد: دشمن پس از پیروزی انقلاب به تصور اینکه با تقارن حملات خود با زمان بازگشایی مدارس می‌تواند کشور را دچار مشکل کند، پای به میدان نهاد اما وحدت ملی و انسجام ملت فداکار ما اجازه این کار را به دشمن نداد.

حسین فراست افزود: امروز هم برای مقابله با دسیسه‌های دشمنان به همان وحدت و انسجام نیز داریم چرا که با وحدت همدلی می‌توانیم همچون گذشته به اهداف خود برسیم و پیروز و سربلند باشیم.
ارسال نظرات