مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت: از ابتدای امسال 103 خانواده تحت حمایت کمیته امداد در این شهرستان از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره مند شدند.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۵۶
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ غلامرضا حافظ کمال با اشاره به پوشش بیمه‌ای خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد شهرستان زرندیه گفت: پرداخت حق بیمه مددجویان از جمله خدمات کمیته امداد به زنان سرپرست خانوار و مجریان طرح‌های اشتغال است.

وی افزود: هدف از اجرای برنامه بیمه‌های اجتماعی سرمایه‌گذاری برای توانمندسازی مددجویان مورد حمایت و پشتوانه اقتصادی این خانواده‌هاست که شامل زنان سرپرست خانوار و مجریان طرحهای اشتغال می شود.

مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه تصریح کرد: امسال 103 خانوار در این شهرستان از مزایای بیمه تامین اجتماعی بهره‌مند شدند و برای این منظور پانصد میلیون ریال به حساب اداره تامین اجتماعی شهرستان واریز شد.

وی خاطر نشان کرد : خانواده ها علاوه بر بهره مندی از مزایای دفترچه درمانی از خدمات بازنشستگی ، کار افتادگی و مستمری و سایر مزایا بر خور دار خواهند شد.

حافظ کمال در ادامه با اشاره به اینکه كمیته امداد مسئله تأمین مسكن مددجویان، نیاز به سرپناه و محلی امن برای آسایش و گذران زندگی آنان را همواره مدنظر دارد، گفت: این نهاد در کنار سایر خدمات خود در خصوص فعالیت‌های عمرانی خدمات قابل توجهی ارائه داده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان زرندیه تصریح کرد: در شش ماهه نخست امسال 27 خانواده تحت حمایت از خدمات عمرانی این نهاد حمایتی بهره‌مند شدند و بیش از چهارصد میلیون ریال برای این خدمات هزینه شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: کمیته امداد نهادی حمایتی و خدمت‌رسان برای اقشار نیازمند است که با همکاری و مساعدت خیران در جهت امداد رسانی بهتر به محرومان تلاش می کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات