خبرهای داغ:
رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران عنوان کرد

برگزاری همایش فعالان فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران در قم/ فعالیت 100 هزار طلبه خواهر در فضای مجازی

رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران با اشاره به اینکه 100 هزار طلبه خواهر در سراسر کشور در فضای مجازی فعال هستند، از برگزاری همایش فعالان فضای مجازی این حوزه در روزهای 6 و 7 مهرماه امسال در قم خبر داد.
کد خبر: ۸۷۵۲۴۳۲
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم،  علی طائی‌زاده در نشست مطبوعاتی با اشاره به اهمیت فعالیت‌های مجازی و مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب بارها تأکیداتی نسبت به ورود جدی‌تر حوزه‌های علمیه به فضای مجازی داشته‌اند.

وی خاطرنشان کرد: 100 هزار نفر طلبه خواهر در سراسر کشور در فضای مجازی فعال هستند و پیش‌نیازهایی را برای ورود به فضای مجازی پشت سر گذاشتند، در نتیجه فراهم‌سازی بستر مناسب صورت گرفته است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه نخستین اولویت، بومی کردن شبکه‌های اجتماعی مختص طلاب و استادان حوزه علمیه است، گفت: دو شبکه کوثر نت در قالب اجتماعی علمی و کوثر بلاگ در قالب شبکه وبلاگ‌نویسی بومی حوزه‌های علمیه در حال فعالیت هستند.

طائی زاده افزود: کوثر نت در بین نرم‌افزارهای دانشگاه‌ها و مراکز وزارتخانه‌ها حائز رتبه برتر شده است.

وی عنوان کرد: بیش از 170 جلسه و کارگاه در سراسر کشور برای فرهنگ‌سازی و آموزش به طلاب و اساتید برگزار کردیم که موضوع این کارگاه‌ها آموزش وبلاگ‌نویسی از نظر فنی، نویسندگی، مهارت‌ها و نوع نوشتن جذاب در فضای مجازی بوده است.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران با بیان اینکه در نتیجه چنین فعالیت‌هایی اکنون هفت هزار وبلاگ‌نویس در کوثر بلاگ مستقر هستند، گفت: بیش از 100 نفر در شبکه کوثر نت فعالیت‌های علمی و ارتباطات شبکه اجتماعی را دنبال می‌کنند.

طائی زاده از برگزاری همایش فعالان فضای مجازی حوزه‌های علمیه خواهران در روزهای ششم و هفتم مهر ماه امسال خبر داد و گفت: 150 نفر فعال برتر در حوزه مجازی در این همایش حضور دارند که از این تعداد 30 نفر تجلیل می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: آیت‌الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه در این همایش به ایراد سخنرانی می‌پردازد و کارگاه‌های عکاسی، پاسخگویی به شبهات، باشگاه کتابخوانی و جلسه پرسش و پاسخ نیز از جمله برنامه‌هایی است که در این همایش برگزار می‌شود.

رئیس مرکز فناوری اطلاعات حوزه‌های علمیه خواهران برگزاری نشست بیان تجارب، دیدار با آیت‌الله نوری همدانی و زیارت حرم حضرت معصومه(س)، ایراد سخنرانی پیرامون برای چه کسی وبلاگ می‌نویسیم و تقدیر از برگزیدگان را از برنامه‌های دیگر این همایش دو روزه ذکر کرد.
ارسال نظرات