خبرهای داغ:
مدیر آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد از برپایی جشنواره «روش تدریس برتر» خبر داد و گفت: دوره سبک زندگی قرآن با محوریت عقاید کلام وحی به همت مؤسسه نورالمجتبی(ع) برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۸۰
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، طرح «نور معرفت» امسال به همت مؤسسه نورالمجتبی(ع) استان قم و با همکاری معاونت قرآن و عترت ارشاد برگزار شد.

در این طرح دوره‌های عقاید قرآنی(توحید، معاد، نبوت و امامت)، اخلاق قرآنی، تاریخ و سیره معصومین(ع)، انس با قرآن و احکام در 15 عنوان درسی به ارزش 30 واحد آکادمیک برگزار شد.

پس از پایان دوره، آزمونی از شرکت‌کنندگان اخذ شد که 150 نفر موفق به کسب حد نصاب نمره شدند و برای شرکت در همایش حاضر شدند.

این همایش در مشهد با حضور اساتید قران کریم برگزار و مقرر شد جشنواره‌ای با عنوان «روش تدریس برتر» در استان‌های مختلف برگزار شود.

مرتضی خدمتکار مدیر آموزش معاونت قرآن و عترت ارشاد با اشاره به اهمیت فراگیری تدریس کلام وحی، اظهار داشت: در طرح نور معرفت 150 نفر تربیت شدند تا در استان‌های خود به تدریس قرآن بپردازند.

وی با بیان اینکه دوره سبک زندگی با محوریت عقاید قرآنی در سراسر کشور برگزار می‌شود، افزود: جشنواره «روش تدریس برتر» با محوریت عقاید قرآن ویژه 150 نفر از افرادی که حدنصاب نمره را در آزمون طرح معرفت کسب کردند، در استان‌های مختلف برگزار می‌شود.

خدمتکار با اشاره به اینکه فعالان قرآنی باید کلاس‌های مختلف سبک زندگی را برگزار و فیلم آن را به مؤسسه نورالمجتبی(ع) ارسال کنند، خاطر نشان کرد: پس از داوری جلسات 10 نفر از برترین‌ها معرفی و تقدیر می‌شوند.

برگزاری دوره سبک زندگی با محوریت عقاید قرآن کریم به منظور افزایش تعداد شرکت‌کنندگان در پانزدهمین دوره آزمون قرآن و عترت ارشاد در رشته عقاید قرآن کریم پیش‌بینی شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها