خبرهای داغ:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج اندیمشک گفت: با هدف ترویج و توسعه ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه جشنواره فیلم عمار در اندیمشک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۸۷۵۲۳۷۹
|
۰۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۵

احسان کریم پور اظهار داشت: توجه به پاسداشت فرهنگ ایثار و مقاومت و تبیین راه و منطق شهدای هشت سال دفاع مقدس، یکی از مهم‌ترین نیازهای فردی و اجتماعی ما در جهت مقابله با طرح و برنامه‌های دشمن در مسیر تحقق سلطه و نفوذ بر مرزهای اعتقادی و معنوی ما است.

وی افزود: یکی از این محورها، توجه به پیام دفاع مقدس و تبیی فرهنگ شهادت و افتخار رزمندگان و شهدای هشت سال دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف اجتماعی و انقلابی است که در صورت تحقق آن شاهد تعالی و رشد ارزش‌های فردی و اعتقادی خود در عرصه‌های مختلف خواهیم بود.

جانشین فرمانده سپاه اندیمشک عنوان کرد: به همین جهت و با همکاری بخش‌های مختلف شهری، امسال و به مناسبت هفته دفاع مقدس برنامه‌های مختلفی فرهنگی و اجتماعی به میزبانی شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

وی گفت: یکی از این برنامه‌ها، برگزاری جشنواره فیلم عمار با موضوع بررسی و نمایش آثار مرتبط با محور مقاومت و دفاع مقدس بوده که به مدت هفت روز در شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.

کریم پور بیان کرد: در این جشنواره هفت آثار برتر این جشنواره و با حضور و استقبال پرشور شهروندان نمایش و راهکارهای عملی و اعتقادی رزمندگان مدافع حرم و شهدای هشت سال دفاع مقدس به نمایش در می‌آید.

وی افزود: هم چنین، دوشنبه پنجم مهرماه رأس ساعت ۲۰ و در مسجد سیدالشهدای کوی فرهنگیان اندیمشک و با حضور جمعی از خانواده دفاع مقدس و مسئولان محلی همایش شب خاطره در اندیمشک برگزار و در این مراسم با حضور سه فرمانده ایرانی گردان‌های مقاومت، فرهنگ ایثار و مقاومت و تحرکات دشمنان و حامیان آنان در تضعیف روحیه ولایت مداری و مقاومت مردمی کشورهای مسلمان شرح و بیان و تبیین می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه اندیمشک اظهار کرد: در این مراسم با پخش نماهنگ‌های مذهبی و حماسی و در قالب فیلم و تصویر یاد و خاطر رزمندگان و شهدای مدافع ایران اسلامی و شهر یک هزار شهید اندیمشک گرامی و سیره عملی و اعتقادی آنان طرح و بیان می‌گردد.

وی گفت: هم چنین به مناسبت شش مهر ماه و سال روز حماسه مردم اندیمشک در جسر نادری، امسال ویژه برنامه‌های مختلفی در محل این یادمان دفاع مقدس هشت ساله و با حضور فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار و یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس گرامی داشته می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها